emmaahallin

Direktlänk till inlägg 1 maj 2010

En text.

Av Emma Hallin - 1 maj 2010 14:23

Denna texten har min kompis skrivit och jag tyckert den stämmer in på en som jag är ovän med. Men texten är inte egentligen riktad mot henne. Jag har gjort lite ändringar i texten som ni kommer se. Men läs och njuuuuuut! (:


Nu är jag trött på dej och på din äckliga stil.

Jag skiter i om du dör eller tar ditt liv för mej är du ingenting och de spelar ingen roll när mina ord har punkterat dej som en jävla boll.

Du är så jävla ful när du inte har nått smink skulle vilja dölja hela facet på dej med en hink.

Jag har alltid varit snäll mot dej men tagit massa skit så nu spottar jag en diss (till dej med detta beats?)

Till tjejen som är 18 och varje jävla helg har en fjortisfyllakväll sen är de sug och svälj.

Jag fanns alltid där för dej och jag ställde alltid upp men nu skiter jag i vilket du hör hemma med (puckon?) du hör hemma på psyket de skulle va så jävla rätt.

Du är så jävla trög att jag knäcker dej för lätt.

Du trodde du va smart och försökte lura mej men jag läste dej så lätt och nu skrattar jag åt dej ! HAH!

Du ringde mej igen och jag klickade dej snälla flicka förstå du är inget för mej.
Jag vill inte ha nån fjortis som blir full på en cider jag vill inte träffa fler som gråter över livet
Du ringde mej igen och jag klickade dej snälla flicka förstå du är inget för mej.
Du borde lära dej att ta hand om dej själv inte bara flippa ur och decka varje jävla helg!

 

Ja nu står du som förloraren och jag skulle inte ens pissa på dej ifall du låg och brann.
Jag skulle stå där och njuta med ett jävla flin och skrika mer bensin din dumma dum blondin.
Jag hoppas att du nu kanske lär dej en läxa.
Du kommer brinna brinna brinna som en jävla häxa.
Ingen bryr sig om dej du förlora dina vänner jag hatar dej så mycket, varenda en som du känner.
Finns inte någon alls som gillar dej nå mer och ja jag står här och ser nu vem som ler.
Du förtjänar skit tillbaka som du kastat på andra 
det är bara börja gå japp bara börjas vandra här gör du ingen nytta de finns ingen som vill se dej alla hatar en fitta varnda jävel håller med mej.
Så gå nu din väg och kom inte tillbaka du är bruden och äcklet som ingen kommer sakna!

 

Du ringde mej igen och jag klickade dej snälla flicka förstå du är inget för mej.
Jag vill inte ha nån fjortis som blir full på en cider jag vill inte träffa fler som gråter över livet
Du ringde mej igen och jag klickade dej snälla flicka förstå du är inget för mej.
Du borde lära dej att ta hand om dej själv inte bara flippa ur och decka varje jävla helg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards