emmaahallin

Alla inlägg under september 2010

Av Emma Hallin - 21 september 2010 15:06

Hejhej!

De va längesen jag skrev och det har hänt mycket på kort tid kan jag lova.

Vet inte varför jag slutade skriva men har haft mycket att tänka på..

Många tankar i huvudet på mej som vanligt.

Lite trött på de nu men de går framåt :)

Jag tänkte ta upp bloggen igen om det är någon som vill läsa den???

hahah annars kan jag lika väll skita i och skriva i den..

Nä skojja bara med er..

Hur är det med er då?

Hoppas att det är bra med er.

Jag tänkte komma in och skriva att jag lever hinner inte skriva så mycket mer.

Ska ut till fristad strax och hämta ett busskort.

Ska vara barnvakt i 3 dagar ska bli kul att se hur de går att leka mamma i 3 dagar/nätter =)

Tar med mej datorn såklart ;)

Hörs senare!

 

// over and out

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards