emmaahallin

Alla inlägg under november 2010

Av Emma Hallin - 25 november 2010 13:51

Av Emma Hallin - 25 november 2010 13:33

Denna natten va jätte jobbig.

Mina nätter brukar inte vara så¨jobbiga längre.

Men inatt hade jag många tankar i huvudet.

Det var inte så roligt faktiskt.

Jag satt och tänkte på R och den tiden vi hade tsm.

Han gjorde mej så glad och vi hade super duper kul tsm.

Men vad hände mellan oss egentligen?

Ingen aning om jag ska va ärlig.

Vi bråkade aldrig men något hände.

The life moving on!

I think..

Sen satt jag även och tänkte på min älskade och saknade vän Malin!

Vad hände egentligen, eller de vet jag ju men varför?

Sen satt jag och tänkte på hur tacksam jag är som fick skapa så många och fina minnen med henne.

Dom är sparade i mitt hjärta där ingen kan ta dom ifrån mej.

Kommer alltid sakna dej gumman!

  


Sen från ingenstans blev jag kallad junkie av en som betyder ganska mycket ändå.

Då blev jag väldigt arg och besviken.

Jag har inte gjort personen något!

Jag är den sista människan på jorden som skulle vara en "junkie"!

Jag har ALDRIG testat en drog i hela mitt liv för jag tycker bara att de är så idiotiskt.

Jag klarar mej sjukt bra utan droger och tänker ALDRIG i mitt liv att testa droger heller. 

Så kalla mej pundare, knarkare vad som helst men tänk efter innan du gör de!


Det va allt för mej denna gången, nu ska jag kolla på "ung och bortskämd"

Missade det programmet i måndags.


Senare idag ska jag hänga med tiina när hon köper ny mobil och sen ska jag hem till min morbror och hämta hans kamera som jag ska få¨låna.

Kommer att komma upp många nya fiiiiin fiiiiina bilder ;)


Ciao // emmaa



Av Emma Hallin - 24 november 2010 12:18

Jag ska sätta på kaffe nu.

Sen ska jag möblera om mitt rum.

Jag måste ha förändringar, är trött på hur de ser ut nu.

Tiina ska även hjälpa mej så jag sitter och väntar på henne.

Så jag slipper göra det själv ;)


De va inga problem att vara barnvakt igår.

Jag och Sebastian käkade chips och mådde gött medans Isabelle va på idrottskolan så hon kom hem runt kvart i 8.

Då kollade vi på tv.

Det va jätte mysigt.


Jag blir så ledsen, varför ska du bråka med mej?

Hur kan du ens vräka ur dej att jag måste välja mellan min bästa vän och dej?

Det är inte rättvist och jag kommer inte välja heller.

Inte nog med de hur kan du säga att jag måste säga upp kontakten med mina underbara vänner som jag har otroligt roligt med och som har dom roligaste festerna?

Det är fan inte rättvist.

Du kan inte säga att du hatar dom för du har aldrig gett dom en chans att lära känna..

Men det är försent dom vill inte ge dej en chans.

Du gjorde mej sjukt ledsen igår...

Ville bara att du skulle veta de..


Ciao // emmaa


Av Emma Hallin - 23 november 2010 16:13

En låt jag aldrig tröttnar på heller är denna:

Vad tycker ni om denna? :)


Av Emma Hallin - 23 november 2010 16:05

Jag har inte suttit vid datorn förens nu.

Har vart ute på härligheter ist.

I fredags va jag ju barnvakt de gick jätte bra :)

Sen åkte jag hem och sov hos tiina.

I lördags stack vi på fest hos Daniel och Robin.

Med gänget.

De va helt underbart roligt!

Dom är verkligen dom perfekta människorna att festa med.

I söndags så försökte jag och tiina ta oss hem ifrån fristad vid halv 6 fixade vi så att vi kom hem så vi stack hem till henne.

Jag sov där så blev vi sjukt sugna på våra sista öl så vi drack upp dom, hahah.

Igår gjorde vi nog inte så mycket va bara hemma hos mej.

Sen stack vi och sov hos min far.

Idag har jag inte gjort ett skit.

Ska vara barnvakt snart.


Nästa helg ska jag jobba!

Ska bli skönt att få något att göra.

Det är sjukt tråkigt att bara gå hemma.

Synd bara att de är på en helg men skitsamma tjänar ju pengar :)


ciao// emmaa

Av Emma Hallin - 19 november 2010 16:39

Jag sitter här och väntar på att klockan ska gå.

Så jag tog massa egobilder som jag tänkte lägga ut här.

Sen kommer inte jag blogga mer idag.

Eftersom jag ska sitta barnvakt ikväll.

Jag är inte hemma förens imorn.

Och min moster har ingen dator så kommer inte kunna sitta vid datorn förens imorn.

Känns jobbigt eftersom jag är beroende av  min dator!

Jag vet inte vad jag skulle gjort utan min dator!

Men nu ska jag sluta babbla och langa upp bilderna.

Så får ni ha en underbar fredag! 

Så hörs vi imorn!

Ciao// emmaa


            

Av Emma Hallin - 19 november 2010 13:57

Underbart!

Japp ni hörde rätt lilla emmaa städar!

Det händer inte så ofta men idag tvingar mamma mej.

Inte så konstigt de såg ut som att en bomb hade slagit ner i mitt rum.

Hahah

Undrar fan hur jag ska kunna leva i egen lägenhet när de ser för jävligt ut i mitt rum hahah.

Men de kanske är bättre att bo i eget för då tar man nog mer ansvar för att de ska se bra ut.

Då har man ingen mamma som går runt och städar överallt då¨får man sköta de själv.

Just nu diggar jag till denna låt:

Av Emma Hallin - 19 november 2010 13:01

Det blir en låt jag aldrig tröttnar på och då menar jag verkligen ALDRIG!

Vågar ni gissa vilken?

Den är faktiskt ganska populär just nu :)

De bliiiiir, 

Daniel Adams Ray- Gubben i lådan

Vad tycker ni om denna låt?


Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards