emmaahallin

Alla inlägg under maj 2013

Av Emma Hallin - 10 maj 2013 23:29

Nu va de ett tag sen jag skrev men de är för att de inte hänt så mycket.
Nu däremot har jag äntligen vart på ultraljud och fått se min plutt även fått reda på att jag väntar en pojk!
Sådan otrolig lycka som inte går att beskriva i ord, 4 oktober är min prins beräknad och längtan är stor! <3
Har 2 namnförslag på honom än så länge och det är Benjamin eller Liam men får se när han kommer ut vad han ser ut å vara för någon namnen kanske inte passar honom alls :-)
Är även så lycklig över att jag träffat en kille som jag trivs med, känner mig trygg mwd och är lycklig ihop med. <3
Har varit de sen första gången jag träffade honom även om de tog ett bra tag innan jag erkände för mig själv att jag var kär.
Men de är med honom jag ser en framtid med och det är han jag vill dela mitt liv med <3

Tänkte bara göra ett kort inlägg nu så att ni vet att jag lever, ska sova nu och försöka uppdatera oftare! :-)

Nattiii

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards