emmaahallin

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma Hallin - 17 oktober 2012 23:59

Tänkte uppdatera lite om mitt liv och mina tankar!

Ser dock ganska likadant ut som förut.

Fast nu går jag i en grupp arbetsförmedlingen har fixat, krut heter den.

De är la sådär roligt. 

Känns som ett vuxen dagis eftersom vi har lekt massa lekar?!

Eller ah de är "övningar" som dom säger där, men folket är trevligt än sålänge iaf!

Annars är jag med mitt hjärtegull, och festar på helgen!

Har vart ute varenda helg sen samma helg jag blev singel xD

Hahah fyfan! Men förjävla kul har jag och riktigt underbara vänner som jag alltid är ute med! 

Alltid händer det något kul och oförglömligt som man lär minnas ett bra tag och det är alltid mycket skratt!

Helt underbart!   

 

     

 

Ja jag träffade mitt x här om dagen för att få tillbaka min moster telefon som han lånat.

Kan inte annat än å skratta, förlåt.

Men var jag tsm med de där?! 

Hur stod jag ut?!

Han är jätte fin och sådär och kan vara helt underbar OM han bara lägger den sidan till men vafan?!

Vad tänkte jag på?

Vad tänkte VI på?!

De syns ju klart och tydligt att vi inte passade ihop..

Trodde först de skulle bli känsligt att träffa honom men de blev de icke!

Kände direkt att det inte fanns några som helst känslor kvar, så det var skönt!

Trodde ett tag att jag kanske hade lite känslor kvar för honom men nepp inte de minsta!   

 

 

 

Tycker om en annan men vet ej om jag har känslor för den personen, tänker inte ta reda på de heller.

Orkar inte blanda in känslor, inte just nu.

För nu ska jag bara tänka på mej själv och försöka hitta mej själv och få må bra för en gångs skull!

Sen kanske man kan se om de utvecklas något, för någon (:

Håller även tummarna för att jag får den lägenheten jag tackade ja till, som ab bostäder erbjöd mej!

De va ju dock inte bara jag som tackat ja men hoppas hoppas för min egen skull att jag äntligen ska få starta mitt liv!

De va lite om nu läget, nu ska jag dock slänga mej i sängen å sova! Så jag kommer upp till krut imorn (:

Gonatt allesammans! (:

 

 

 

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards