emmaahallin

Direktlänk till inlägg 7 december 2015

3-4 timmar

Av Emma Hallin - 7 december 2015 11:55

Fya vad trött jag är idag, som rubriken säger så var de så många timmar jag sov i natt. Gick inte och la mig förens klockan var 00-00.30 antagligen för att jag fick sova 12 timmar i sträck natten mellan lördag och söndag. Benjamin var ju hos sin pappa eller ja dem var hos Benjamins farmor. Dem hade varit på kalas för Benjamins plast kusin som fyllde 2 år, så roligt att han har två kusiner som är i samma ålder som han själv. Som vanligt hade han varit knäpp, lika galen och envis som sin mor. Har han beskt sig för något så ska de vara så, för två veckor sedan sov han hos min mormor, hon har ett kort på mig hängandes på väggen och Benjamin hade vägrat sova om han inte fick ha de kortet bredvid sig när han skulle sova, i lördags hade han vägrat sova någon annanstans än i hundbädden bredvid Ida. Sötnos!

Han fick ju somna där med hahah! Sen bar dem självklart in honom i sängen! :)

Fick dock hem en grinig och argsint unge igår, ingenting passade och han bara slog och rev mig.. lite tråkigt eftersom jag saknat honom massvis men i morse så var han som vanligt och vi gosade massor innan dagis! :).


Han hade även fått en pulka av farmor som dem skulle köra runt honom i. Knäppunge <3

Hände massa annan drama igår med som antagligen gjorde att jag inte kunde sova. En av mina faktiskt absolut bästa killkompisar gjorde ett snedsteg och blandade in mig i någon drama son gjorde att vi bröt kontakten. Vissa människor vill inte se de att han faktiskt är betydelsefull för mig och jag kommer att sakna honom men vad ska man göra... Jag orkade inte mer igår. Varje snedsteg han tar och skapar så blir jag inblandad just för att han inte vågar säga sanningen. Gå ska tröttsamt faktiskt. Men jag hoppas verkligen att han nu får sitt drömliv och får starta om på nytt med sina lögner eftersom han väljer att inte berätta sanningen när han ändå ska starta om på nytt. Men men det är inte mina bekymmer längre, han får göra precis som han vill sålänge han lämnar mig utanför men jag hoppas att folk en dag förstår hur han fungerar. Men vissa väljer ju att blunda och vara blåögda.

Nog pratat om de!

Idag så pluggar jag, så mycket som jag orkar med tanke på antal timmar jag sovit i natt. Känns som jag har plugg långt upp över öronen eftersom jag valde att jobba förra veckan. Men skam den som ger sig! Två inlämningar som ska vara klara på fredag och på torsdag ska jag tatuera mig å på fredag får vi hem våran "Båtsman"(?) Ja just nu känns de som en Båtsman men de kanske ändrar sig när han är hemma :) Har längtat så efter denna händelserika vecka :)

Ha en toppen dag där ute! Solen skiner ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards