emmaahallin

Alla inlägg under mars 2014

Av Emma Hallin - 23 mars 2014 07:45

Dagen igår spenderades hemma hos min mormor tillsammans med 2 av mina mostrar och mina kusiner :)
Det var mycket trevligt att träffa dom, händer ju inte allt för ofta.

Idag ska jag åka till Ullared med min familj, dock får Benjamin stanna hemma hos min mormor :)
Känner att så små barn har inte där och göra, han har de roligare hemma! :)

Igår kväll testade jag att ge välling till läggdags och vilken skillnad! Både han och jag har sovit jätte gott inatt! Han vaknade dock en gång och ville ha mat men han vaknade inte 6153841 ggr.
Så idag är vi pigga och glada! :)

Tänkte ta mig tid senare och berätta vad som hänt i vårat liv sen jag slutade blogga men de går nog bli i bilen påväg ner till Ullared! :)

Ha en bra dag allihopa :-*

Av Emma Hallin - 22 mars 2014 08:18

Att jag är stark är något jag får höra inprincip varje dag.
Men jag tycker inte att jag är starkare än någon annan.
Jag valde de här livet och de betyder ju inte att jag är stark.
Men frågan är om en ensamstående pappa skulle få höra samma ord som en ensamstående mamma?!
Idag är jag helt slut, kör på mina sista batterier. Benjamin har vart jätte jobbig inatt. Han är inne i den där 6månaders perioden. Skit jobbigt!
Tur att min syster sov här just inatt :)
Så hon nattade om honom precis så jag kan avnjuta en kopp kaffe och vakna till liv och få energi.

Jag vet att de var längesen jag skrev här men jag skaffade en ny blogg, vilket inte gick nått vidare. Jag har ju varken dator eller internet så jag får ju blogga från mobilen och den andra bloggen fanns inte som app och de var bara krångligt att blogga från den.

Så nu har jag bestämt att jag ska försöka få igång bloggen här igen :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards