emmaahallin

Alla inlägg under april 2016

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet.

Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga mornar och för de mesta långa dagar för Benjamin på förskolan. Har dock turen att min moster ställer upp och hämtar honom efter Mellis så slipper han gå alltför långa dagar.
På fredag är han dock ledig som de ser ut just nu, han ska ut till sin farmor och de känns så skönt för där ute trivs han som fisken i vattnet :)


Känner mig väldigt off idag, va en otroligt jobbig dag igår fylld med massa tjaffs som jag helt enkelt inte orkar med och är kluven i hur jag ska göra med allt. Trodde verkligen att man hade löst de till de bättre men de ändrades drastiskt och man fick bara skit kastad på sig. Känner rent spontant att jag aldrig mer vill prata med personen i fråga men de är ju inte särskilt lätt. Måste ju... Jävla skit liv rent ut sagt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards