emmaahallin

Alla inlägg under november 2012

Av Emma Hallin - 21 november 2012 18:13

 

Tiden bara går och du finns fortfarande inte här.

Men vi kan fortfarande höra ditt skratt och se ditt underbara leénde.

Jag finner fortfarande inga ord för de här.

Varför just du?

Du är den vackraste ängeln där uppe.

De sägs att gud tar dom bästa först..

 



Dagen då du togs ifrån oss minns jag som igår.

Jag kommer aldrig glömma de där samtalet.

Vill aldrig mer känna en sånhär saknad.

Du är saknad och älskad, skruttfia!   


Av Emma Hallin - 18 november 2012 15:56

Jag är utbränd och ledsen fast du vägrar se,
Inte bara du som gråter, fan jag orkar inte mer, 
Men jag skrattar ändå, du vet att Emma är glad,
Jag letar efter solen men det regnar idag , 
Min själ den är trasig den brister dagligen och 
Jag vet inte om den nånsin kommer bli bra igen. 


Har inga tårar kvar, mina ögon har torkat 
Jag ber till gud att han ger mig hjälpen så jag orkar
Men du har inte tid , du hinner inte nu 
Jag gråter men du drar iväg utan ett ljud
Jag är ockuperad, utan dig kan inte leva alls
Men du sket i det jag sa och du kasta din chans

Du fanns inte då jag fick klara mig själv
Men du behöver inte vill inte ha någon hjälp
Så jag sitter själv med ångesten som dödar inuti
Jag orkar inte längre ärligt detta tar mitt liv

Så många år som har tagits ifrån mig
Så många gånger som min trygghet åkt ifrån mig
Så många gånger som jag tänkt ta mitt liv,
Men jag stannar kvar tack vare er

Så många gånger som jag gråter mig till dagsljus
Så många gånger som jag pratat med gud
Så många gånger jag vill säga hejdå , men jag finns kvar
Och jag stannar ändå.


 


Smärtan som jag har bildar brand,
Den kan släckas men skadorna som gjorts 
Efteråt vill aldrig nämnas.
Jag mår inte bra, jag är inte ens okej.
Varför fanns du inte när jag verkligen behövde dig?
Du bara gick din väg och många dagar blev svarta.
Jag tror ej på ord som att ensammast är starkast


För solen har slocknat och elden blev till aska
Glädjen har försvunnit och tiden har stannat
Jag har tänkt en hel del under veckor i sträck

Varför lyser aldrig solen? 
Varför är det bara regn?
Jag menar folk lär ju tröttna
På mina jävla texter som bara handlar
Om hur jag haft det i uppväxten

Du behöver inte läsa
Om detta stör dig för
Jag har aldrig bett eller övertalat dig
Att ens kolla på skiten
Det är ditt egna val
Så varför läser du nu och varför läser du klart?

Av Emma Hallin - 11 november 2012 15:45

Har blivit sviken varje gång, de blir aldrig att de lyckas.

Jag ska aldrig öppna mitt hjärta, nej jag behåller mina nycklar.

Har gett min själ gång på gång men blir lämnad trasig.

Jag är dränkt i mina egna tårar, allting är som vanligt.

För det känns som att älska är samma sak som att hata.

Jag vet med säkerhet att jag aldrig blir lagad.

Jag är så trött på alla killar, fan jag hatar alla män..

Ska aldrig släppa in nån mer i det som kallas känslor.

För vad är känslor, vad är sympati?

Du kallade mej speciell men släckte min framtid.

Så vem är du att tala om vad som är rätt och fel?

Jag klarar mej mycket bättre utan dej, för utan dej är jag hel!

Fuck..

Jag älskar dej..

Men jag hatar mej själv mer för att jag fortfarande älskar dej.

Det är ditt fel att jag sitter där jag sitter, jag tänker inte skylla på någon annan.

Eller ?

De är mitt fel att jag gick på dina tomma ord.

Hatar denna känslan....

 

 

Av Emma Hallin - 4 november 2012 18:10

Du borde lyssna på den här låten och jag lovar dej att du känner igen dej.

De va exakt så du behandlade mej om man lyssnar på texten.

En tankeställare kanske?

Inte för att jag bryr mej så mycket just nu.

Har inga känslor kvar för dej alls längre men förvirringen kommer alltid att sitta kvar!

 

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards