emmaahallin

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma Hallin - 30 maj 2012 11:59

Har inte lagt upp "dagens låt" på länge men nu ska ni få en låt som går i mina högtalare typ hela tiden!

Går inget annat än å älska denna!



Även denna:



this too:




Av Emma Hallin - 29 maj 2012 21:00

Ja kanske dax för lite uppdatering.

Ibland eller ganska ofta undrar jag vad jag har en blogg till egentligen?!

Jag ser alla andra som har bloggar och skriver i den varje dag.

Jag skriver lite när jag känner för de.

Kan va skönt att få skriva av sig ibland och inte göra de varje dag.

I lördags va jag på 60-års-kalas.

Min älskade mormor fyllde 60.

Jag tror hon fick en underbar födelsedag, såg ut som att hon var lycklig iaf!

Jag hade skit skoj.

Längesen jag hade så roligt med hela släkten.

Började med att vi åt gott och snackade skit och firade mormor.

Hon fick en platt tv i present något hon önskat sig länge.

Hennes smile är inte de sista man glömmer iaf.

Sen på kvällen så satt vi och drack.

Sen stack jag, Jenny, Jonas och Eleonora till krogen.

Jag hade en såndär go fylla, va inte för full och inte för nykter.

Men min älskade mormors smile när hon fick tv, serriöst hon hoppade av lycka!

Ja annars händer la inte så mycket mer i mitt liv just nu.

Har sommarlov för tillfället men inte fan har jag sovit ut för de xD

Jaja, jag ville bara säga att jag är glad, lycklig och att jag lever ;D

CIAO BITCHES! 

Av Emma Hallin - 16 maj 2012 17:02

Seriöst, jag vet inte vad de är med mej.

Jag gick till skolan idag och var iaf med på mattelektionen.

Jag hade sjukt svårt att somna inatt, låg bara och grubblade.

Har massa skumma tankar i min hjärna de är jätte jobbigt.

Vaknade och va super illamående och fick stressa som en tok eftersom jag hade försovit mej :/

Jag tog mej till skolan iaf.

Var på matten, blev ännu mer illamående så jag bestämde mej för att åka hem.

När jag kom hem la jag mej i sängen och stendeckade.

Va svinhungrig men sömnen fick gå före.

Vaknade när mor kom hem.

Är fortfarande både illamående, trött och har huvudvärk.

Vad är de för fel på mej?

De tär på en att gå runt som en jävla zombie!

Känns som att jag inte gör något annat än å sover och äter..

Nu är vi iallafall lediga fram tills på måndag, vilket är skönt (:

Får sova ut nu istället, dock lär jag ju va lika trött då med..

Nästa vecka är de skolavslutning.

Fan va sjukt att vi har gått där ett helt år.

Puss och kram skumbanan // emmaa

Av Emma Hallin - 15 maj 2012 12:54

Blev ingen skola idag heller.

Trött jag bliiir!

Vaknade med världens huvudvärk, trodde seriöst mitt huvud skulle sprängas!

Inte särskilt kul, tror de är åska i luften.

De skulle verkligen behövas lite åska om ni frågar mej!

Jaja, huvudvärken har blivit lite bättre.

Suttit här en stund och inte gjort ett skit.

Tänkte göra nått att käka och sedan sätta mej å kolla på californiacation!

Grymt bra serie :) haha

Skrattar lika mycket varje gång !

Gjorde 2 Kollage bilder.

Tänkte ladda upp dom här.

En på mej och Marlene från helgen som vart.

En från min 20-årsfest :)

hihi

puss på er! // emmaa


   

Av Emma Hallin - 15 maj 2012 00:00

Satt och tänkte på en sak.

Det är sjukt hur mycket man kan sakna en person.

Jag vet hur de känns att sakna, för jag har förlorat så många i mitt liv som jag aldrig trodde skulle svika mej.

Men tillslut lär man sig leva utan dom.

De ända man kan göra är att blicka framåt och inte tillbaka till de förflutna.

Fast det är så sjukt jävla lätt att blicka tillbaka och fastna i sina tankar.

Jag tror dock aldrig jag kommer kunna leva helt med den saknaden jag har för Malin.

De är en saknad som inte ens går att beskriva med ord.

För henne vet jag att henne kommer jag aldrig någonsin få träffa på här på jorden igen.

Men alla dom som fortfarande är i livet, som man saknar.

Jag har lärt mej leva utan min bösta vän som jag hade under min värsta tånorstid, vi som gjorde allt bus ihop.

Men visst tänker jag många ggr på henne och på allt knas vi gjorde.

Men hon har sitt liv nu och jag har mitt.

Vi har inte pratat på snart 2 år.

Hon springer så fort hon ser mej, vad har jag gjort henne?


Eller min bästa vän.

Vi hörs typ aldrig av längre.

Jag saknar henne.

Saknar hon mej?

Jag tänker på henne ofta,

gör hon desamma om mej?

Innan träffades vi jämt, vi hittade på saker jämt och ständigt, nu ses vi inte ens 1 gång i veckan.

Jag brukar slänga iväg ett sms nångång ibland.

Brukar dock ta ett bra tag innan jag får ett tillbaka.

Känner mej glömd.

Vill inte känna denna känslan.

Inte bli sviken av en vän igen.

Snälla..

Men en dag lär jag mej väll att leva med att bara få tänka tillbaka på våran tid oxå..

Jaja, jag saknar dej grymt mycket!

Duvetvemduär <3


Och dom säger att killar kommer och går medans vänner består?

Pffft..

Tycker mer att de är tvärtom.

Eller att dom iaf delar plats.

För mina vänner har alltid kommit och gått, likaså killar.

Men jag hoppas mitt nuvarande förhållande håller, att jag äntligen kan få stadga mej och få leva ett lugnt liv och tänka på framtiden.

Jag hoppas även min bästa vän snart börjar höra av sig.

Jag vill åtminstonde tack: Ida som alltid funnits vid min sida ända sedan vi va små bebisar, likaså Emilia.

Samt Jenny som är en underbar tjej som oxå alltid ställer upp!

Älskar er brudar <3

Av Emma Hallin - 14 maj 2012 23:46

Ja nu är det dax att sova.

Dock är jag inte de minsta trött eftersom jag sov till klockan 12.

Sen gick jag å la mej å vila mellan 18.00-19.00

Har så groteskt ont i magen.

Har ingen aning om varför.

Får väll bara hoppas att de går över tills imorn.

Måste till skolan imorn.

Nu är de lixom inte långt kvar då kan jag inte hålla på och fucka upp de mer.

Dock går jag och är konstant hungirg.

Vettefan varför.

Jag kan äta så jag blir super duper mätt.

Sen eter ca 1-2 timmar så är jag vrålhungrig igen?!

Varför någon som vet?

Jag åt lixom kvällsmat för ca 2 timmar sen å nu är jag cp hungrig igen.

Blir fucking galen..

Jaja, nu ska la jag hoppa i säng så får la vi se om jag kan sova eller inte :)

Natti på er :) // emmaa

Av Emma Hallin - 14 maj 2012 17:02

Skulle egentligen till skolan idag.

Vi hade ju friluftsdag, vilket innbar att vi skulle gå 1 mil.

Jag vaknade, gick upp, käkade frukost och drack kaffe.

Samtidigt som jag kollade ut genom fönstret å ser de pissiga vädret.

Smsar bejb och frågar om de verkligen är så lockande att ut å gå 1 mil i de vädret.

Då hade han precis vaknat och han tyckte inte heller de va så lockande.

Så jag gick å la mej igen och vaknade upp klockan 12.

Vädret va fortfarande för jävligt likaså nu.

Usch och fy säger jag bara!

Så idag har inte jag gjort nått vettigt alls.

Suttit och lyssnat på lite nostalgi låtar som jag tänkte slänga upp här efter jag skrivit klart.

Man blir så trött när de är sånthär väder ute.

Känns ju inte som att vi ska få sommarlov snart iaf.

Känns som vi missat en årstid och att de är höst igen.

"hej men vi råkade spola fram tiden, vi hoppade över sommaren. Men de gör väll inget? Sverige gillar ju regn och snö. Värme och sol vad är det?"

BLIIIIR GALEN!

Jag som vill ha sommar, de vill la dom allra flesta iofs..

Jaja, slutar babblar nu..

Ska ut i detta rusk vädret och röka lite ..




Av Emma Hallin - 13 maj 2012 13:42

Denna helgen har varit lika fantastisk som alla andra helger såklart!

Jag bara älskar mitt liv, de går bara bättre och bättre hela tiden. 

Så jäkla skönt att slippa vara orolig att något nytt ska dyka upp och förstöra mitt glada humör :)

I fredags så va jag med Marlene och Ida hemma hos Ida.

Vi drack lite vin och hade tjejkväll.

Det var super mysigt! :)

Sedan stack vi ner till Wisers och träffa massa underbara människor, jag drack inte så mycket för jag ville inte vakna upp bakfull på lördagen. :)

Men de bästa med hela kvällen var ändå att jag och bästa underbara fantastiska Emilia pratade ut och blev vänner igen! 

Gud vad jag har saknat henne!

Klarar mej utan henne i mitt liv!

 

Bild på mej, Marlene och Ida :)


I lördags gjorde jag inte ett skit, fixade lite i rummet sedan kom älskling hit.

Vi hade myspys kväll, super duper mysigt! :)

Så vaknade upp brevid bästa imorse, nu jobbar han dock så jag tänkte ta tag och fixa lite extra i rummet så de ser ännu mer hemtrevligt ut! :)

Längtar som fan till 1 Juni btw! 

iiiih!


Japp,japp de va la allt för mej :)

Puss och kram skumbanan typ ;D


// emmaa



Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards