emmaahallin

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma Hallin - 17 juni 2012 14:21

Japp då vart de söndag igen och en sak jag alltid undrat är varför de aldrig händer något rolig tpå söndagar?

Är de för att dom flesta super och ligger hemma bakfulla på söndagar eller vad?

Skulle egentligen tvättat idag men kom på att vi inte har sköljmedel så får köpa de å tvätta i veckan istället.

Jag har faktiskt inte supit sen mormor fyller år, de tycker jag är duktigt.

Okej jag har väll druckit efter de men inte supit mej full å behövt vakna med värsta bakfyllan.

Det är så¨jävla skönt!

Ja vad händer idag  då?

Nä de blir väll till å sitta här å glo på någon film.

Är så sjukt trött och illamående.

Hoppas verkligen inte jag börjar bli sjuk.

Hade iofs feber igår, vet inte hur de ligger till idag.

Jag fick ju besök igår med, av mormor, Leif, mamma, syster å min kusin :)

Dom ville kolla på lägenheten, vilket dom fick och dom tyckte den va jätte mysig :)

Nä min kära vänner, nu ska jag lägga mej å kolla på the rum diary ( min älskling Johnny Depp spelar huvudrollen)

Puss å kram skumbanan!

Av Emma Hallin - 16 juni 2012 11:54

Ligger här på soffan och känner mej inte alls kry.

Usch för å bli sjuk nu igen, jag vill inte!

Hade ju urinvägsinfektion förra veckan så åt antiobiotika.

Vill inte bli sjuk igen ju!

Ska väll ta tag i disken snart å dammsuga lite här hemma.

Det behövs.

Älskling är på jobbet.

Jag måste oxå hitta ett jobb, de är sjukt tråkigt att bara sitta hemma hela dagarna.


Inatt drömde jag något som var sjukt värkligt.

De var lite läskigt faktiskt.

Drömde om min älskade Heawy.

De va så verkligt när jag klappade honom att jag trodde att jag hade gjort de när jag vaknade.

Han va jätte glad att se mej och jag grät glädje tårar när jag fick ha han i min famn igen och gosa ner mitt ansikte i hans päls.

Undra om de var han som var å hälsade på mej å ville säga att han mådde bra?

För i drömmen var han inte alls så smal som han va innan vi tog bort honom.

Han va feta goa härliga Heawy, inga tussar hade han heller.

Sjukt mycket jag saknar honom eller :/ <3


Har legat här å kollat kläder som jag vill haaaa..

 

Av Emma Hallin - 13 juni 2012 10:43

Godmorron.

Sitter här i min goda ro och dricker morgonkaffe.

Härligt att de är fint väder med, synd bara att vi inte har någon balkong.

Jag försöker sluta röka med å de går la sådär, har iaf inte köpt några cigg och jag har dragit ner jätte mycket på att röka.

Nu har vi iallafall bott här i lite mer än en vecka.

De känns jätte bra, synd bara att vi bara har lägenheten i 3 månader.

Jag vill inte flytta hem till mamma igen ^^

Känns så mycket bättre när man flyttat hemifrån asså seriöst, vilken befrielse + att ajg och mamma har fått en bättre relation till varann, vi pratar utan att bråka med varann och de känns sjukt skönt.

Jag kom in på skolan iår med, men ända nackdelen är att jag isf får gå om 1:an och jag vill verkligen inte de.

Göra om allt en gång till?

Nej tack, tappade lusten när jag ser att alla andra får börja i 2:an medans jag får gå om ettan.

Så jag har skrivit in mej på arbetsförmedlingen.

Jag ska ner dit imorn tänkte jag och prata med dom och försöka få tillbaka hon jag hade sist jag va inskriven.

Jag ångrar grymt mycket att jag slutade på dagiset jag va på.

Saknar de stället asså..

Nä jag får ta tag i disken här tänkte jag.

Ni får ha de bääääst!

Slänger upp en bild jag tog för någon dag sen med :)


   

Av Emma Hallin - 10 juni 2012 13:19

Ligger hemma på soffan idag med magvärk.

Inte kul men tur att jag har mitt Gossip girl som räddar mej! :)

Nu har det gått en vecka sedan jag flyttade hemifrån.

Tiden har gått snabbt, känns dock som att vi bott här längre.

Har äntligen fått flytta ihop med min pojkvän.

Känslan att bo tsm med den man älskar är oslagbar!

Ångrar inte en sekund att jag gjorde detta valet.

För en gångs skull ser jag en bra framtid.

Har alltid sett en mörk framtid eftersom när jag alltid blir lycklig och mår bra så händer de alöltid något som gör att jag faller ner på botten och får börja om igen.

Men nu ser jag ingen mörk framtid, ser bara en ljus.

Den känslan är oxå oslagbar, att äntligen få må bra!

Inte nog med de så har jag äntligen gjort min födelsedagspresent.

TATUERAT MEJ! 

Idag händer la inte så mycket annars, ska väll ta disken å sådär.

Imorn däremot ska jag ut till Emilia!

Låg och tänkte på henne när jag satte på ett avsnitt av Gossip girl och bestämde mej för att imorn har hon inga planer för då SKA jag åka till henne.

Så pratade med henne hon visste dock inte om hon hade planer men jag sa de att nej du får inte har planer så är de bara :P

hehe

Jajaj nu ska inte jag babbla mer.

Jag ska ta mej en kopp kaffe till och lägga mej och kolla på ännu ett avsnitt av gossip :D

hihi

Ja just de, har inga cigg kvar så får la se hur detta ska gå.

Jag och älskling har bestämt oss för å sluta röka.

hmm.. ja tiden får utvisa hur de kommer gå xD

Puss och Kram :D

'



Min tatuering :)  

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards