emmaahallin

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Hallin - 25 februari 2012 12:10

Har suttit och lyssnat på lite såkallat emomusik?

I think..

Lyssnade på detta när jag va typ 13-14 år.

Så satt och tänkte tillbaka på den tiden.

Värsta depp man va på den tiden asså xD

Så tänkte dela med mej av den faktiskt!



Där fick ni tre låtar som jag lyssnat på när jag va yngre, jag älskade Simple Plan! :)

Jag sitter här och tänker och tänker för nu har de hänt massor känns de som..

Så jag ska hoppa in i duschen och sedan fixa mej och göra de jag hade planerat för ikväll och hoppas på att jag inte kommer tänka så mycket eller iaf får nått annat att tänka på :)

Ha en underbar dag allihopa!

Puss på er!

// emmaa

Av Emma Hallin - 23 februari 2012 18:02

Idag var jag inte i skolan, av olika anledningar.

Mår inte så bra psykiskt så jävla mycket av de gamla som dras upp till ytan t.ex

Skit jobbigt men man får ta det som de kommer.

Så idag har jag städat mitt rum och bara slappat.

Kollat lite på oc och fixade wordfued till min syster :)

Så nu spelar vi mot varann! :)

Spelat musik meeed mina nya högtalare!

As göööött!

Ja snart fyller jag 20 bast med, wooohooohoo typ ^^

Jag sitter å funderar på vafan man ska göra?

Festa är ju en självklarhet men funderar på att fråga mor om jag får ha förkrök här för dom närmasta och sedan åka ner till krogen.

För de känns ju dumt å hyra en lokal och sen kanske inte alla man bjudit dyker upp.

Bättre å köra på första alternativet!

Måste dock fråga mor först!

Hade ju förfest hemma när jag fyllde 19 och sedan krogen.

Men de värsta av allt va att ALLA verkligen alla krogar va heeelt döda!

Hela stan va död typ xD

hahah men full å glá va man iaf! :)

Nä nu ska jag käka!

Have a good life typ ^^

Puuuuss!

_________________________________________________________________________

Försöker du sänka mej och få mej må skit dåligt?

Mitt hjärta var fullt med hopp nu är de ihåligt.

Alla jävla minnen äter upp mej innefrån.

Jag ber en bön till min gud, fan ajg vill härifrån.

Finns inget kvar att kämpa för, inget att hålla fast vid.

Var rik på kärlek men nu så är jag fattig.

Förstå nu, livets stora gåta, att hålla sig kvar.

Men jag börjar att gråta tårar.

Tänker på allt som har hänt och allt som kommer hända.

Jag gav dej allt men du spottade på mitt hjärta, stampade på mitt huvud, skratta åt vad jag kände.

Slet min kropp i två delar, sen kallar du oss vänner?!

Ångrar ingenting för vi hade våra stunder, när du inte fanns här så hittade jag dej i drömmen.

Vill inte glömma dej men vill inte komma ihåg dagen då du och jag vi blev två.

  

Av Emma Hallin - 22 februari 2012 18:53

 


Jag har börjat inse att allt var för bra för att va sant.

Ja, du försökte lura dej själv men hur gick det?

Du vill vara min vän men seriöst tror du jag klarar det?

Det är inte mitt fel att det blev som de blev..

Du trackade ner på mej , tror inte de va med mening men jag tar åt mej de vet du mycket väl.

Tyvärr jag kan aldrig bli den du vill att jag ska vara.

Tror du jag pallade allt du sa?

Såg du inte hur ledsen jag blev?

Jag fuckar dina ord men vill inte va som du.

Att du inte skäms ..

Du frågar hela tiden är de bra och så med dej,

vad vill du att jag ska svara ?

snälla kan du sluta nej!

Jag trodde du var äkta efter allt som du sa till mej.

Du sa att du var äkta, litade alltid på dej.

Men sanningen kom fram så vet ej vart jag har dej nu?

Ja de va för bra för att va sant.

Du vill bara ha mej som vän men kan du ge mej ett svar.

Duger jag inte eller vad är de för fel?

Ja jag levde som en dröm, för bra för att va sann.

För jag va så jävla glad när jag fick hålla din hand.

Men nu går vi skilda vägar, du vill inte ha mej.

Men en sak ska du vet du betyder för mej.

Mina känslor dom är kvar, dom försvinner inte så snabbt.

Du får göra som du vill men du ska veta en sak.

Jag skulle göra vad som helst för att få ha dej kvar.



Av Emma Hallin - 14 februari 2012 22:09

Ja då va den överskattade skit dagen snart över.

Jag har överlevt den tro de eller ej! xD

Hahah nä men så hemsk har den la inte vart i think?

De började med att jag vaknade, hade så jävla svårt att komma upp ur sängen.

Kände mej inte riktigt kry, men jag kom upp efter många om och men.

Jag åt lite frukost och kollade på O.C :)

Sen gick jag upp på en alla hjärtansdag kaffe hos bästiiis!

Myselimyspys!  

Tycker synd om henne som får höra hur arg å sur jag är hela tiden.

Men hon förstår ju till fullo varför.

Hennes mamma tyckte jag va varm (febrig)

 Så jag gick hem käka chips och kollade på paranormal activity 3

oh herre jesus säger jag bara!

Trodde helt seriöst att jag skulle dö, fufan va hemskt!

Sen gick å jag å la mej i systers s'äng å sov i några timmar.

Ska snart gå å lägga mej igen då jag inte känner mej helt kry..

Men jag genomled denna dagen med!

hahah..

En jävlig sann sak jag skrev på facebook :

De värsta en människa kan göra är inte å skada en annan fysisk, de värsta är att skada någon psykiskt och samtidigt veta om de...


Nu ska jag visa en bild på mej och min underbara kissemiss !

 

Av Emma Hallin - 13 februari 2012 19:26

Ja vi kan ju börja med den där alla hjärtans dag .

Seriöst, varför finns den?

En så onödig dag.

Har alltid tyckt att den vart helt värdelös även när jag haft pojkvän.

De är en dag som alla andra..

Du får lite presenter, ger bort ngt oxå och sen går man på bio eller myser framför en film hemma?

Vafan de kan man väll göra när som helst eller?

Måste man ha en speciell dag för de?

Inte nog med de den ger oss singlar ångest med för man vet att alla som har en partner ligger och myser och vad gör man själv?

Sitter och vräker i sig choklad/godis i sin ensamhet för å trösta sig själv.

Nä BORT MED ALLA HJÄRTANSDAG!

Inte nog med de, ajg måste skrivas av mej, personen får bli hur arg h*n vill men jag MÅSTE!

För jag är så jävla arg/sur/besviken.

Ni kanske tycker att de är en skit sak å bli sur över men de är mer än så som ligger bakom till varför jag reagerar så mycket som jag gör.

De började då med igår att h*n tog bort mej som vän på fb för att jag betedde mej annorlunda när jag va med Johanna?

ah jo tjena hörreduuu,

Men innan jag fick reda på varför så satt jag ju här å undra vafan jag hade gjort för fel.

Personen svarade varken på sms eller samtal.

Då börjar man undra eller?

De blev ju världens liv för jag tydligen överreagerade?

Men fuck no de gjorde jag INTE!
Hur många ggr har du inte sårat mej?

Hur många ggr har inte jag förlåtit dej?

Precis tänk på de innna du öppnar din käft och säger att JAG överreagerar!

Jag har gått och burit på alla dessa arga känslor hur jävla länge som helt.

När du tar bort mej på fb några timmar utan anledning, de va droppen.

Då rann fan bägaren över kan jag lova!
Jag är så arg just nu när jag skriver detta inlägg att jag åååå ni fattar nog inte själva.

Jag tänker inte ta emot mer skit av dej bara så du vet!

Jag vet att du läser min blogg, jag vet att du lär kolla och läsa detta inlägg.

Jag gissar på att detta kommer göra dej förbannad.

Men då får de göra de, i don't care för jag har vart arg hur länge som helst har burit på de här skit länge.

Och jag måste skriva av mej!

Så är de bara!

Nä nu måste jag ut å lugna mina nerver med en cigg innan jag slår sönder datorn eller nått i den stilen!

Sen en annan sak, sluta försök göra mej avundsjuk/svartsjuk eller vafan du håller på med, för jag tycker bara de är PATETISKT!

åååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


// en väääldigt aaarg emmaa!!!!!!! 

Av Emma Hallin - 13 februari 2012 19:18

Haft en jätte trevlig och helt underbar dag med bästa vän Johanna.

Finns absolut inget att klaga på!

Jag gick upp tidigt för å åka ner till stan å möta upp henne.

Vill bara poängtera att jag sov ca 4 timmar inatt.

Jag kunde inte sova, har aldrig vart så arg på en person som jag va igår.

Jo de har jag väll men aldrig så arg på den personen.

Okej ditt val om du beter dej omoget men då ska jag fanimej göra desamma!

Happ iaf ska återgå till min å bästis dag.

Jag åkte ner till stan vi sprang runt i affärer för å hitta en alla hjärtansdag present till hennes pojkvän.

Efter många om och men hittar vi en grej å vi åker å solar.

Sköööönt!

Här är vi efter vi har solat, snygga brudar ;)  

Tänkte göra ett inlägg om alla hjärtansdag och hur arg jag är, känner att jag måste skriva av mej!

Men de gör jag om en stund! 

CIAO!// emmaa

Av Emma Hallin - 11 februari 2012 17:56

Jag har så många tankar i mitt huvud just nu så jag vet inte ens vilken tanke jag ska börja med..

Jag är så jävla trött på att lägga ner energi på en jävla massa människor men inte få ett jävla piss tillbaka.

Så fort folk har problem så kommer dom till mej och tror att jag är deras jävla psykolog eller nått.

Vill dom att jag ska gå runt och bära på deras problem då?

Mår folk i min omgivning dåligt och berättar allt för mej så blir de jag som går och bär på de sen och försöker komma på en lösning och går och grubblar till tusen utan att hitta en lösning.

De gör att jag mår dåligt.


Så nu tänker jag helt stänga av min känslor och öron så fort ni kommer med problem.

Jag pallar inte.

För jag känner inte att jag får samma respons tillbaka av er. När jag mår dåligt.

Sitter här och typ deppar ihop ensam i mitt rum.

Ska lägga mej under täcket och inte vakna förens våren/sommaren är här.

Ska ge fan i allt !


Av Emma Hallin - 10 februari 2012 23:20

Jag måste få skriva detta.Det beskriver mej perfekt!En liten dikt jag hittade som är precis så jag känner..Är trött på att känna så dock men börjar bli ganska van.Ett litet hjärta står ensamt och gråter.Sårat många gånger, men ändå Det förlåter.Sliter i det gör många, de bara tar och tar.Ändå står alltid detta lilla hjärta ensamt kvar.Lurat av många, de leker med det lätt.Men aldrig att någon vill behålla de på något konstigt sett.Varför vara med i leken när man inte reglerna kan?Varför tro på kärleken som sägs vara sann?Varför leka med andras hjärtan när man har varsitt?Varförr är detta lilla ensamma hjärta just mitt? ❤

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards