emmaahallin

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma Hallin - 23 juli 2011 15:51

jag kommer alltid finnas för dig
du va min ängel och det vet du mycket väl
ja stod upp för dig och allting som du sa
du va så underbar och jag saknar det vi hade
idag är du borta och jag saknar dig mer
känslorna försvann men nu så blir dem fler
jag glömmer aldrig bort när jag sa till dig
jag älskar dig.

saknaden blir större för varje dag som går
känslan av din närhet.

allt som vi hade ligger gömt i mitt hjärta
jag svor på att älska dig och att du var den rätta
varje natt när mörkret faller så gråter jag i timmar
minnen av dig försvinner sakta in i dimman.

jag saknar dig, jag saknar oss
och ibland så känner jag din närhet
jag saknar dig, jag saknar oss
och ibland så ångrar jag vår kärlek.

Av Emma Hallin - 22 juli 2011 16:37

Jag har ju inte skrivit på ett bra tag. Men jag skriver bara här när jag känner för det, och nu gör jag de. Jag lever iaf och mår hyffsat bra. 

Livet fungerar ungefär som de ska tror jag. 

Lite kaos i min hjärna dock och känner mej en aning förvirrad.

Det händer så sjukt mycket saker just nu, eller ah de känns så fast de gör de kanske inte? hmm.. jag vet inte :P

Saknar värmen och solen. Vart är våran sommar? Ingen som vet?

Ja jag har la inte gjort så mycket under denna sommaren, kan jag inte tänka mej att jag har gjort mer än å supit bort en och annan hjärncell.


Finns en person som inte vill snacka med mej längre, ah de kanske är förståligt då jag inte beter mej särskilt normalt i hans sällskap.. Dum i huvudet som man är. Men jag tänker skit mycket på honom, jag är fett orolig för honom med! Hoppas han läser detta och förstår att jag bryr mej om honom så grymt fucking mycket. Oavsett vad som händer så kommer jag alltid älska honom! 


Ciao! // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards