emmaahallin

Alla inlägg under juli 2013

Av Emma Hallin - 21 juli 2013 21:47

Nu känns de som att en sten lämnat mina axlar, äntligen har jag flyttat ifrån min lägenhet. Absolut inget fel på lägenheten de var mer området, de gav mig ångest. Hatade att vara "hemma" fick ångest av att ens tänka tanken så flydde bara därifrån. Men idag äntligen gick flyttlasset ut till mitt älskade frista. Där jag hör hemma, jag känner mig fri där ute och det är ett bra område för Benjamin att växa upp i då de finns mycket natur och jag kan varenda lilla vrå. Sen att jag har min familj där ute och vänner känns tryggt! :)

De var mitt finaste hjärta som hjälpte mig att flytta. Så otroligt snällt att han ställer upp. Så idag presenterade jag honom för mormor för första gången. Var lite nervöst men de gick bra tyckte jag så de är mitt sätt att säga Välkommen in i min familj då jag inte presenterar vem som helst. Så de känns riktigt bra att äntligen presenterat min J <3
Att vara så kär som jag är, de är svårt att förklara, jag har verkligen hittat mig den jag vill leva med och verkligen ser en ljus framtid tillsammans med. Underbar känsla! <3

Att hela mitt liv förändras nu i höst är så sjukt svårt att förstå. Vissa dagar fattar jag inte att jag ska ha barn. I höst sitter jag där med mitt barn, underbar känsla. Äntligen börjar mitt liv få en mening och dom jag kämpar igenom mina dagar för är min underbara Johan, Sessan och Benjamin <3
Självklart min familj med men dom har jag alltid kämpat för <3

Börjar älska mitt liv, äntligen! Och se den possitivt <3

Av Emma Hallin - 5 juli 2013 18:02

Varför varför varför?
Ja de är dom enda frågorna som går runt i mitt huvud.
Mitt humör går verkligen upp och ner.
Ångesten äter upp mig innifrån. Allt jag gör blir fel och skapar problem. Jag orkar inte. Behöver min psykolog nu men hon är på semester. Usch jag hatar denna känsla. Den är hemsk.
Lyckan jag har i mitt liv är min älskade Sessan och Benjamin som rör sig inne i magen <3
Såklart J är min lycka med, att han stannar kvar varje gång jag gör mina snedsteg. Helt otroligt. Avgudar denna man <3
Men jag behöver må bra, snälla kan nån hjälpa mig ut från denna onda cirkel?

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards