emmaahallin

Alla inlägg under september 2013

Av Emma Hallin - 30 september 2013 20:26

           

Av Emma Hallin - 29 september 2013 22:39

Dagen spenderades med världens bästa vän och hennes underbara familj! :)
Det var en helt fantastisk dag och de behövde både jag och bästis, en hel dag tillsammans :)
Vi har bara tagit de lugnt och och snackat massa skit, de som vi är bäst på ;) hihi

Det var som jag antog, Han hörde aldrig av sig. Jag ver att de finns ingen förklaring i världen som ursäktar de han har gjort men de hade vart skoj och veta vad han hade för lögner att säga.

Jag har de bättre nu tillsammans med mina underbara vänner och min fina familj som stöttar mig i allt :)
Jag hoppas han sitter ensam med ångest och mår skit och får de han förtjänar :)

Nu blir de att kolla klart på Wallander sen blir de nana kudden så får vi se vad morgondagen har att erbjuda :)

Av Emma Hallin - 29 september 2013 10:19

Inatt har jag sovit jätte gott antagligen för att kvällen spenderades med den bästa! :)
Idag blir en spännande dag.
"Han" sa att han skulle ringa mig idag så vi skulle ses och jag skulle få en förklaring. Om de nu finns en förklaring till varför man gör något såhär korkat?!
Ska bli kul å se om han ringer ;)

Sen blir de att åka ut till bästa vän Sara och spendera dagen med henne, hennes man och barn <3
Skulle dit igår men blev lite fail då jag somnade och min telefon inte tog emot några samtal så då bestämde vi att jag skulle komma idag ist :)

Nu blir de att sätta på lite kaffe och försöka vakna till liv!
Ha en bra dag allihopa! :)

Av Emma Hallin - 28 september 2013 21:03

Sitter hemma med världens leénde på läpparna :)
Har spenderat kvällen med en person jag har saknat sönder i månader.
Sitter och undrar om allt är en dröm, om de verkligen är sant att jag kan få mitt liv tillbaka?
Som de verkar nu så kan jag få mitt liv tillbaka. Det känns så bra och jag är så glad!
Jag behöver inte dölja något längre, jag behöver inte känna mig som en hemlighet.
Jag vill bara ropa ut i världen hur glad jag är som slipper känna mig instängd och kontrollerad.
Ingen som kollar min telefon i smyg. Ingen som är "svartsjuk" och kontrollerar allt jag har.
Ingen som tar mig till en annan stad för att kunna hitta på något.
Ingen som bestämmer vem eller vilka jag ska snacka med.
Jag har saknat mitt liv och trodde aldrig jag skulle få tillbaka de.
Kanske, att jag hinner fixa allt innan klossen kommer. Kanske kan vi bygga upp våran relation som han förstörde.
Men vad är då oddsen att vi hamnar bakom "han" när kör hem? Vad fan är oddsen att vi kör om honom oxå? Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig.
Där sitter jag i samma bil som den personen jag absolut inte fått prata med å kör om puckot. Herregud.
Skönt och fått prata ut om allt iaf :)
Mitt liv blir alltid ljusare för jag går alltid ur något med ännu en erfarenhet rikare och ännu starkare än innan :)

Var på marknaden med syster oxå, hittade inget men var inne på H&M och köpte detta till min älskade prins :)

Av Emma Hallin - 27 september 2013 20:32

Idag överraskade jag min älskade mor genom att bjuda henne och syster på pizza och frossa i massa godis och chips :)

Tänkte vi skulle ha lite familjemys, brukar inte hända så ofta.

Nu sitter vi här och myser framför idol :)

 

Jag måste få tacka min bästa vän Sara som finns för mig i vått och torrt!

Du är en underbar vän och en fantastisk mamma!

Du har 2 helt otroligt fina och underbara döttrar!

Jag kommer finnas för er i vått och torrt precis som jag vet att du kommer finnas för mig och Benjamin :) <3

 

Imorn ska jag först ner till marknaden en snabbis med syster, sen ska jag ut och ha mys med Sara och hennes familj <3 

Så underbart mitt liv är just nu!

Svackan är över och nu vet jag varför jag mått dåligt.

Den dåliga energin är borta och nu är de bara possitiv energi runt mig. 

Skönt! :)

Av Emma Hallin - 27 september 2013 10:16

Det är inte varje dag man vaknar upp med ett stort fett leénde på läpparna.

Minns faktiskt inte sist jag gjorde de. 

Jag känner mig äntligen fri, jag kan äntligen göra precis som jag vill.

Prata med vem jag vill utan att veta att jag ska få en utskällning.

Jag kan prata med min bästa killkompis igen!'

Jag kan prata med min sons pappa.

Jag slipper känna mig instängd och må psykiskt dåligt.

Jag har helt enkelt fått mitt liv tillbaka. 

Att alla mina vänner jag skjutit undan fortfarande finns för mig och säger "Vi har bara väntat på att du själv ska få upp ögonen"

Ja nu fick jag upp ögonen och har insett vilket svin till människa jag levt med i 9 månader.

Man är ju inte frisk när man gör något sånthär.

Jaja nu går livet vidare tsm med min älskade son som är beräknad om exakt 7 dagar!

Åååh jag längtar så tills knodden ligger i min famn!

Jag hoppas även bruden han lever med någon gång ska inse vem han är. Men de lär la inte hända hon är nog väääldigt blind och litar på hans finfina lögner han säger :)

Nu är de inte min problem så jag lägger detta bakom mig och går rakryggad ut ifrån detta med ännu en erfarenhet som gjort mig starkare :)

Av Emma Hallin - 26 september 2013 08:56

Det har hänt igen. Som vanligt står jag ensam och sviken.

De värsta är att jag är van att bli lurad på de som människor kallar kärlek.

Är de kärlek att lura någon annan i 9 månader för att man sedan ska få reda på att denne man trodde kände har haft flickvän hela jävla tiden?

Den personen man öppnade sig åt, berättade hela sitt liv till.

Litade på.

Såg en framtid med.

Sa att man älskade.

Den personen har haft mage att säga samma saker till mig men i själva värket haft en jävla flickvän.

Inte konstigt att vi aldrig gick till nästa level och blev ett riktigt par offentligt.

Så många gånger jag vart han på spåret men valt att lita på honom.

Jag skulle lysnat på mig själv i början av året.

Då jag sa till mig själv, lev livet ensam du behöver ingen kille vid din sida du klarar dig själv. Killar sviker en bara i slutändan.

Men nej då går jag på skiten igen.

Hur ska jag nu någonsin kunna lita på en kille igen?!

Varför stack du inte när du fick reda på att jag var gravid?

Varför var du inte ärlig dom gångerna jag frågade dig?

Hur kan man vilja göra såhär mot en annan människa?

Du lovade att vara med på förlossningen, du har funnits under hela jävla graviditeten men inte nu.

En vecka kvar till förlossning.

"Jag ska nog köpa en lägenhet"

Ja med henne ja, sen har du mage att komma till mig efter du vart på visning.

"Kryssning med mamma och pappa"

Bullshit! Du var på kryssning med henne.

"Min kusin har skaffat en katt, jag är fadder åt den"

Bullshit, de är din och hennes katt, de är du som står som ägare på försäkringen.

"Jag ska åka ut och sova hos mamma och pappa"

Ja jo vilken normal 26 åring åker och sover där varje helg?

Du har ju vart hos henne!

Idiot!

Jävla äckliga svin!

Alla pusselbitar faller på plats.

Jag fick inget hejdå, jag fick ingen ursäkt, jag fick inte ens en fucking förklaring.

De är som om jag aldrig någonsin har funnits.

Jag hoppas verkligen jag träffar på dig en dag så ska jag spotta dig rakt i ansiktet. Så mycket betyder du för mig.

Jag ska verkligen trycka ner dig psykiskt så du ligger på botten.

Jag kan oxå vara elak och den sidan har du aldrig någonsin sett hos mig men nu kommer du få göra de.

Du är inte värd ett skit i mina ögon.

Du säger att du är 26 år och man, hahahah dagens skämt.

Du beter dig som om du är 15 bast och precis fått börja doppa k*ken i brudar, så då tror du att man kan behandla tjejer hur som helst. Men nu har du lekt med fel brud.

Du är redan på botten men jag kan trycka ner dig ännu mer.

Av Emma Hallin - 13 september 2013 13:27

Mitt psyke är nere på 0..
men vad gör de när man sätter på sig fejk leéndet och ändå ser glad ut?
Jag är trött på att vara gravid. Vill bara att han ska komma ut nu. Trodde aldrig de skulle ta såhär hårt på ett psyke av att vara gravid. Jag ska väll vara glad och lycklig? Jag bär ju på mitt barn.
Men de många glömmer att säga när dom är gravida är att de inte är en dans på rosor.De enda man hör av folk är hur underbart de är och blabla.
Bullshit!
Klart de är underbart men vissa dagar vill man lägga sig under täcket och gråta och glömma allt runt omkring.
alla äckliga hormoner i kroppen.. gaaah jag blir galen!
Visst visste jag att de skulle bli jobbigt att vara ensamstående och inte få dela upplevelsen och känslorna med någon.
Ja jag har min J, men just nu kan vi inte ses eftersom jag är förkyld och han absolut inte får bli sjuk nu..
De tär oxå psykiskt, från att vara van att träffa honom flera gånger i veckan till att bara träffat honom 2ggr på 2 veckor. Usch jag saknar honom :'( <3
Känns som att jag är ensammast på jorden just nu, alla känslor, förväntningar och hormoner...
Vill bara ha min kärlek här så han kan trösta mig, ligga å bara krama på mig i evigheter utan att behöva säga ett ord.
Jag bryter ihop snart..

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards