emmaahallin

Alla inlägg under december 2010

Av Emma Hallin - 28 december 2010 15:35

Det känns som att ingen förstår mej.

Jag och Kim har gjort slut jag behöver lite space behöver tänka på mej själv.

Men jag vill ju att de ska fungera mellan mej och honom, men alla säger att vi har haft vårat. Ja vi har haft mycket tsm vi har klarat oss igenom allt så vfr skulle vi inte kunna klara oss igenom detta med? Han är verkligen underbar om man lär känna honom på rätt sätt, jag älskar honom!

Men ååååh just nu hatar jag mitt liv de känns ju inte bättre av att de snart är ett nytt år. Jag vill bara försvinna under täcket.

Han är på semester men han ringer mej hela tiden de gör de bara ännu jobbigare för mej. Så känner jag just nu drf jag inte skrivit i bloggen på länge för att ni ska slippa sitta och läsa om min deprission.

Ha de bra så hoppas jag att jag kan skriva när de blir ett nytt år!

Av Emma Hallin - 6 december 2010 16:33

Jag orkar inte med alla jävla tankar.

Jag har gått hemma för länge!

De tär på en att bara gå hemma dag in och dag ut.

Hur jävla bra börja detta då?

Bråk hela jävla tiden jag orkar inte!

Va det de här vi ville?

Ha bråk?

Jag klarar inte detta.

Lögner och svek...

Svartsjuka..

Har vi haft vårat redan?

Är de värt ett försök?

Jag vet inte...

Eller är jag deprimerad för att jag får gå hemma dag ut och dag in medans du har drömmar som går i uppfyllelse så låter jag mitt beteénde gå ut över dej?

Nä jag vet inte jag orkar inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    

CIAO!

Av Emma Hallin - 5 december 2010 17:41

Nu sitter jag här framför datorn igen och tänker på att det bara är 19 dagar kvar till julafton.

Känns mysigt men jag gillar inte vintern!

Snö och slask och kallt fyfan!

Jag längtar till julafton sen kan de bli sommar igen!

 

Jag gick in och la mej innan men fick jag sova?

Nä då vaknade ju Kim och började skoj bråka med mej.

Skit jobbigt så jag fick en alvedon av mamma så nu känner jag mej lite bättre, men är fortfarande sjuk.

Jag hatar att vara sjuk jag vill bli frisk!

 

Jag har ett problem...

Jag måste fixa pengar till kalender som jag köpt av mina kusiner..

Sen måste jag fixa pengar till den 18de för då är de party!

Och jag vill gå!

Jag måste gå!

Har sett fram emot de skit länge!

 

Nä nu ska jag kolla runt lite sen va social med the family!

 

Ciao // emmaa

Av Emma Hallin - 5 december 2010 14:40

Jag är sjuk.

Jag blev sjuk igår eller om jag blev de redan i fredags de vette fan men har feber och donande huvudvärk.

Därför uppdaterade jag inte bloggen igår.

Jag vaknade klockan 3 hemma hos tiina va hemma hos mej klockan kvart över 5 så gick och la mej och vaknade halv 8 igen sen kom kim och vi kollade film hela kvällen och jag färgade håret runt klockan 12 inatt hahah.

Nu är jag vaken men funderar på att gå och lägga mej igen mår inget bra asså :/

Kanske uppdaterar senare!

Ciao//emmaa 

Av Emma Hallin - 3 december 2010 22:04

Ligger i tiinas säng just nu och väntar på att hon ska komma hem.

Hon va tvungen att åka till campen en sväng.

Frågan är om jag inte hinner somna innan hon kommer hem.

Det är sjukligt vad trött jag är!

Nu har jag vart vaken i 34 timmar drygt.

Har inte sovit en enda blund ska jag säga er!


Idag kom min älskade Tommy på fika hemma hos mej!

Fan va längesen de va man träffade honom, har saknat min goa Tommy!

Sen åkte jag och tiina hem till henne och kollade film.

Först kommissiarie späck den va okej över driven bara.

Skrattade så jag höll på att dö men vet inte om de va för att filmen va rolig eller om de va för att jag va över trött hahah.

Sen kollade vi mer än halva filmen av the messenger.

Höll på att skita ner mej flertal ggr!

Sen gick vi ut och träffa en snubbe och sen va tiina tvungen att åka till campen...


Imorn ska bli en sån underbar dag!

Ska spendera den med min älskling!

Fy fan va mysigt vi ska ha de!

Lääängtaaaaaar !!!


Nä nu blir de att vända sig i sängen och soooooooova!

SKÖNT!


Natti natti!


Ciao// emmaa

Av Emma Hallin - 3 december 2010 11:56

Ja nu har jag suttit framför datan alldeles för länge!

Tiina undrar säkert vart jag tagit vägen fast hon har dock inte skickat sms :P hehe

Vet inte vad jag ska skriva hahah sitter och funderar skit länge innan en mening kommer upp.

hahahahah

Dricka kaffe + sminka sig + platta håret + packa väskan + klä på sig :)

Det är de som står på min "att göra lista" just nu.

Så fattar inte vfr jag sitter här och drygar :S

Just de måste upp till min morbror och lämna hans kamera med faaaaan!

Han bor på fel sida av stan xD

Aja skit samma jag uppdaterar senare :D


puss och kram skumbanan!


ciao// emmaa

Av Emma Hallin - 3 december 2010 08:42

Dagens låt måste bli min och Kims låt.

Eftersom vi har blivit tsm igen så måste jag lägga upp våran låt.

Jag älskar min underbara Kim! Y


Av Emma Hallin - 3 december 2010 08:19

Jag hörde rätt innan de va min syster som vaknade.

Så jag gick upp och satte på kaffe och tjöta lite med henne.

Slippa sitta ensam och ha mega tråkigt!

Nu har jag ont i magen och min syster har gått till skolan.

Men jag har tur för min älskade vän Frida va vaken så hon kommer upp till affären för att träffa mej.

  

Mega längesen jag träffade henne nu ju.


Jag tror dock att tiina har somnar för hon svarar inte på mina sms!

Dumma henne!

hahahhaha


Ciao// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards