emmaahallin

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma Hallin - 12 januari 2013 20:40

Det var ett tag sedan jag skrev och det har hänt mycket sedan jag skrev. Jag har flyttat till egen lägenhet där jag trivs som fisken i vattnet. Helt otroligt bra trivs jag, de trodde jag inte först eftersom lägenheten ligger på hässleholmen. Men jag har verkligen ingenting att klaga på förutom att grannarna bonkar i väggarna ibland men de kan jag leva med.
Jag gjorde nog inte så gott intryck eftersom "inflyttningsfesten" jag hade då kom Securitas menmen då vet jag att jag inte ska ha mer fest iaf! :)

Nytt år nya möjligheter!
Mitt nyår var helt fantastiskt galet roligt! Kunde faktiskt inte haft en bättre nyår, firade den med mitt gamla gäng med galet underbara människor! <3

Jag lever fortfarande mitt liv som singel och inget jag kan klaga på. Jag har mina underbara vänner som förgyller mina dagar! Jag tänker inte heller stressa mej in i något nytt förhållande och det känns skönt att veta att jag enbart behöver tänka på mej själv och ingen annan. Jag vet att jag är en stark individ som inte behöver en pojkvän för att överleva som jag trodde innan.

Om exakt en vecka får jag tillökning här hemma, min underbara söta lilla misse får äntligen flytta hem till mej och det ska bli otroligt mysigt och underbart!

Det här var lite om hur mitt liv ser ut just nu :)
Här kommer även bilder från några veckor tillbaka :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards