emmaahallin

Alla inlägg under februari 2013

Av Emma Hallin - 6 februari 2013 12:38

Igår ringde bästaste killen å berätta att han hade köpt en present till mej, jag blev så glad, jag har aldrig vart med om en kille som visar sådan uppskattning som han gör.
Jag satt hemma hos Kiiskinen när han ringde å berätta de så jag blev så uppspelt och gick hela dagen å undrade vad de va han hade köpt till mej, sen på kvällen kom han hem till mej å gav mej exakt en sådan nalle jag alltid velat ha!
Jag har hittat min man! Jag är så kär! Så underbart gullig är han! <3
Var bara tvungen att säga dehär å skryta ännu en gång :) hihi

Av Emma Hallin - 4 februari 2013 23:04

Det var ett tag sedan jag skrev, men jag måste bara få skryta om mitt liv för en gångs skull.
Just nu är mitt liv så sjukt underbart så de finns inte, äntligen är det jag som får känna av vad lycka är.
Jag bor i min egna lägenhet, har mitt egna space och kan göra vad jag vill utan att höra något klagomål och det är så sjukt skönt!
Jag har min underbara katt som lyser upp dagarna när jag har tråkigt. Hon är väll lite jobbig ibland men hon är ju bara en kattunge å hon är nog den knasigaste katten jag träffat, andra katter brukar va rädd för vatten eller iaf inte tycka om vatten medans hon ska duscha med mej. Knasboll! :)
Jag har sorterat ut och vet vilka mina riktiga vänner är, nämner inga namn men ni vet vilka ni är och ni är underbara och jag är så lycklig som får ha er som mina vänner! Ni är speciella och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! :)
Jag har även en underbar kille på g, där vill jag absolut inte gå ut med namn ännu men vi är på väldigt god väg och han är allt jag någonsin har drömt om, han är tvärtemot alla andra killar jag haft och han så speciell och gullig och jag finner inga ord för hur omtyckt han är! :)
Äntligen min tur att vara kär och känna på sådan lycka <3
Jag har även min fina familj som alltid finns för mej och alltid ställer upp! :)

Så detta året har verkligen börjat bra och jag hoppas att det fortsätter såhär! Har aldrig vart gladare! :)
Äntligen har min otur vänt till tur och lycka :)
Ja för en gångs skull skryter jag om mitt liv och jag får faktiskt de! :)

Det var allt för mej :)
Var bara tvungen att skryta om mitt liv :) hihi

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards