emmaahallin

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma Hallin - 22 mars 2012 11:44

Jag är verkligen trött och arg på allt.

Först å främst har min dator ballat ur så nu vet jag inte vad jag ska göra.

Eller ah Robin ska komma och kolla på den imorn förhoppningsvis, annars får jag la köpa en ny.

Men för vilka pengar?

Sen är jag så trött på att asså svårt å förklara för jag vill inte hänga ut nån person såhär på bloggen..

Men ena stunden går de som på räls sen helt plötsligt är de precis som att vi inte känner varann..

Asså jag pallar inte de längre.

Personen får fan bestämma sig snart för annars drar jag..

Då får personen skylla sig själv.

Orkar inte längre.

Aja nu måste jag sätta på kaffe te bästis..

Pusshej leverpastej!

Av Emma Hallin - 20 mars 2012 18:27

I won't do what you told me.

I won't do what you said, no.

I'm not gonna stop feeling.

I don't wanna start over.

I don't wanna pretend it.

You are not my lover.

Guess, you're only my friend.

My friend.

Well, mayby you're not right for me.

Mayby this is hard to see.

I get lost in your beaty.

And i just stop questioning.

Cause when you took my heart, you took it all.

When you gave it back, it fell apart.

Av Emma Hallin - 19 mars 2012 13:29

Japp, som varje måndag sitter jag här i datasalen och gör inte ett piss..

Eftersom jag inte fattar ett skit av photoshop.

De är sååå drygt!

Menmen, jag och Ida var ute och fotade innan eller ah hon fotade mej.

Eftersom jag har klippt mej så tyckte hon att de skulle finnas bilder på mej i min nya frisyr.

Skolan har vart grymt jävla dryg idag!

Men vi slutar ju snart som tur är (:

I helgen har jag inte gjort nått vettigt alls förutom att klippa mej och jag är sjukt nöjd men trodde aldrig att jag skulle våga faktiskt :P

Efter skolan ska jag möta upp Emilia och hennes barn så ska jag med dom hem och busa lite med Thea och dricka en kopp kaffe med Emilia.

Efter de ska jag hem till min moster för jag ska passa hennes barn, alltså mina kusiner (:

De ska bli mysigt!

Sen blir de att åka hem och kassta sig rakt ner i sängen (:

Ja juste!

På infokaffet idag så va de jätte pinsamt..

Jag hade ju totalt glömt bort att jag och Camilla hade skrivit upp oss som "ambassadörer" till å representera våran skola på almås så helt plötsligt säger en personal på infokaffet att jag ska komma upp och ställa mej vid henne och visa mej inför hela skolan xD

Va skit nervös fyfan!

De va heeeemskt!

Men de gick bra iaf (:

Slänger upp några bilder på min nnya frissa sen ska jag väll bara sitta här å se allmänt dum ut xD

Ciao! // emmaa

         

Av Emma Hallin - 15 mars 2012 15:36

Av Emma Hallin - 15 mars 2012 12:07

           

Av Emma Hallin - 15 mars 2012 11:22

Ja nu va de ett tag sedan jag skrev, har skjutit bloggen åt sidan.

Men de är la för att jag inte har något vettigt och intressant och skriva egentligen.

Skriver mest för skojs skull typ.

De har la inte hänt nått speciellt sen jag skrev sist heller, kan ajg tänka mej?!

Har festat varje helg typ.

Inget ovanligt xD

Min syster har fyllt 18 år oxå, så nu är hon vuxen.

Idag är jag hemma från skolan, fick migränattack igår kväll så jag gick och la mej somnade och vaknade klockan 1 inatt.

Lyckat, somnade om runt 5 imorse klockan ringde och jag försköte gå upp men de sket sig eftersom jag fortfarande hade huvudvärk, nu börjar den dock försvinna! 

Så jag tänkte ta tag i mitt rum som ser ut som hej kom och hjälp mej..

Igår va jag och en vän ute och gick en långpromenad, de va mega skönt och mysigt!

De va ju sol och mmm helt underbart helt enkelt! :)

Om 13 dagar så blir jag vuxen på riktigt, för då fyller jag hela 20 år.

De ska firas med lite förfest hemma hos mej med några vänner sedan blir de krogen för dom som vill hänga med (:

Ska bli skojsigt faktiskt! :)

Jag måste hitta något nytt jag kan ha på mej när jag fyller år oxå :)

Aja nu ska jag börja fixa mitt rum, har jag ork så ska jag även möblera om och kasta ut Tv:n som nbara står och samlar damm!


Ciao// emmaa


Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards