emmaahallin

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma Hallin - 5 juni 2011 22:51

Denna låten tycker jag är så jävla sann om ni lyssnar på texten! Gammal men väcker ändå tankar..


Av Emma Hallin - 4 juni 2011 11:44

Den jävla alkoholen asså! 

Jag är så grymt trött på den !

Jag kan ju dock hantera mitt alkoholintag men det finns ju vissa som inte kan de och dricker alldeles för mycket och alldeles för ofta.

Jag är så trött på såna männsikor för dom sviker en om och om igen.

Bara denna veckan har jag blivit sviken av 2 betydellsefulla person, p.g.a ALKOHOLEN!

Jag vill inte lämna ut vilka dessa två personer är för de kan va kränkande för dom.

Den ena personen är jag så sur på för det är inte alkholen som spelar in de är dens betende med!

Den andra personen ska jag träffa och prata med idag.

Hoppas det går bra och båda personerna inser att jag bryr mej om dom och vill att dom ska sluta med sina alkoholintag.

Alkoholen förändrar en person helt, jag kan ju sitta och säga att jag blir en annan person med alkohol i kroppen men jag kan kontrollera det.

Men de är ju inte alla som kan detta.

Personen som svek mej för alkohol igår va så ledsen kan jag lova och bad verkligen om ursäkt för vad den gjorde igår.

Så idag när personen är nykter ska vi snacka ut och jag hoppas de löser sig!

Det va bara de jag ville skriva kände att jag va tvungen att skriva av mej lite..


Ciao! // emmaa

Av Emma Hallin - 2 juni 2011 21:56

Du var ju den som alltid fanns och det var du som oxå hjälpte mej ifrån allt det onda och in i en himmel full av kärlek.

I två år var det vi och ingen kunde stoppa oss, för även i ledsna stunder gav vi varann hopp.

Det fanns inget tvivel om att de va evig kärlek, fast dagen kom tillslut då kärleken vändes till hat.

Vi lämnade varann och vi såg aldrig tillbaka på det som kunde blivit bra.

Båda ångrar det men vad finns det att göra?

Det är ett tag sen nu och jag vet att du vill tillbaka till alla våra minnen och dagar som jag minns.

Vi hjälpte varandra att klara dagen, vi hjälpte varandra upp.

Genom eld och vatten. Över berg och dal, i vått och torrt så fanns vi alltid för varann.

Minns du alla dagar som vi upplvde tsm?

Du hjälpte mej att fortsätta andas.

Tack för det du gjort mot mej och tack för alla minnen.

Minns du våra dagar när ingen kunde stoppa oss?

När alla var emot oss men vi hade hopp!

I våra ögon levde vi i ett paradis men allt försvann och rann ut i sanden..

För tre år sen ungefär såg jag dej för första gången.

Hade ingen tanke på att vi ens skulle bli vänner.

Men ett halvår senare lärde vi känna varann.

Om livet var en tävling var det jag som vann.

Det var så jag tänkte  för du var så underbar.

I alla svåra dagar stannade du kvar.

Du var den bästa för mej och du fanns alltid för mej, även fast jag inte fattade så hjälpte du mej.

Jag har nog aldrig tackat dej, men nu är det la försent?

Men jag kommer aldrig glömma alla dagar vi har upplevt, allt som vi har gått igenom.

Alla minnen som är helt oslagbara, alla dagar det bara var du & jag.

När alla kollade bort så var det du som förstod, så tack för att du hjälpt mej och för allt som du har gjort.

Tack för att du ställde upp när tiden gick för fort.

Jag saknar ditt stöd och jag saknar dina ord.

Det är tack vare dej som jag är kvar på denna jord.

Vi bråkade ganska ofta i slutet och jag hatade dej.

Kommer aldrig glömma tiden jag hade med dej.

'För hur mycket som du faktiskt har hjälpt mej så är du den personen som nånsin betytt mest för mej.

Tack för att du hjälpte mej igenom allt som du har gjort jag glömmer dej aldrig! 

Du vet vem du är!

  

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards