emmaahallin

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma Hallin - 31 juli 2012 22:44

 



Jag brukar få komplimanger för: mina ögon och min kropp :)
Jag tycker det är obehagligt att prata i telefon och prata allvar/känslor.
Jag har samlat på jadu, bra fråga typ skräp som jag inte behöver i guess ^^
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är hmm.. de mesta i hårdrocksväg :P
Jag har en förmåga att vara för snäll och ställa upp för fel människor.
Jag ångrar att jag inte pluggade tillräckligt på högstadiet så jag hade kunnat få ta studenten.
Jag glömmer aldrig när när jag hade rött hår och min dåvarande pojkvän grönt å folk tyckte vi såg ut som gående stoppljus ^^
Jag tror på att mitt liv kommer bli bättre..
På offentliga toaletter brukar jag torkar jag toalettringen dock hatar jag offentliga toaletter så använder dom endast om jag skulle va extrem nödig...
I min jackficka har jag alltid mina nycklar, telefon och busskort om jag inte har väska med.
Någon/några brukar kalla mig för mitt namn? eller typ släktingar som kallar mej emmis, emmsan m.m
Det här året kommer jag lära mej stå helt på egna ben (förhoppningsvis)
Jag hoppas att jag en dag hittar ett bra jobb och ordnar upp hela mitt liv och skaffar mej en familj (:
Jag stör mig på människor som aldirg hör av sig.
Något av det sötaste jag vet är bebizar hundvalpar (:
I telefonen svarar jag "aaaaah hallå?!" eller "aaaah de är Emma?!"
En låt som gör mig glad är Whistle med Flo-Rida
En låt som kan få mig att gråta är Hallelujah...
Om jag är ensam hemma brukar jag bli paranoid och tro att något spöke iaktar mej så brukar för de mesta sitta livrädd under täcket..
På McDonalds beställer jag oftast Chicken nuggets eller Mc chicken.
Jag tycker jag är ganska duktig på att sova bort mitt liv :P
Ibland undrar jag varför jag alltid är så grymt snäll..
Jag fick en "aha-upplevelse" när jag nyss fick reda på hur telefonautomater alltid ringer mitt i gatan på filmer, liksom hallå varför ringer inte våra här i sverige? 
Jag tycker inte om min längd, min näsa och mina bröst..
Det dyraste jag har köpt är min iphone!
Ett köp jag ångrar är inte en jävla aning faktiskt :P
Jag tycker om människor som är snälla och ärliga och som står upp när de verkligen gäller.
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag ta upp den å lägga den i fickan?
Jag ser upp till människor som är längre än mej?
Jag saknar Heawy, Malin och min tonårstid!

Av Emma Hallin - 31 juli 2012 11:47

Skulle till tandläkaren idag, dum i huvudet som jag är så glömde jag ställa klockan igår kväll så ja jag sitter här hemma just nu. Kul liv eller inte. Vet inte hur många tandläkar tider jag har missat och jag måste dit innan jag blir 21 eftersom de inte kostar pengar förens då.

Inte nog med de så kollade jag vad de va för datum och insåg att om exakt 8 dagar så har de gått exakt 3 år sedan Malin dog. Usch vad hemskt, 3 år redan. Minns de som om det var igår jag fick reda på det.

På 3 årsdagen så har älskling lovat att följa med mej ut och sätta blommor och tända ljus. 

Är så glad att jag har honom, har aldrig vart lyckligare än ad jag är med honom :)

Idag så ska jag till mamma, vill inte sitta hemma själv och deppa när han jobbar.

Annars händer det la inte så mycket mer.

Saknar Nathalie som har åkt te kalmar men hon kommer förhoppningsvis tillbaka efter helgen och då ska de bli massa mys och tjöt.

Hon är en sån underbar vän som jag har känt i många år men de är inte förens nu vi har kunnat umgås eftersom hon inte bott här.

Hon ställer alltid upp och får mej på bra humör :)

Jaja, jag tänkte mest uppdatera så jag fick skriva av mej massa skit som jag hade på hjärtat.

puss och kram skumbanan!

   

Av Emma Hallin - 19 juli 2012 13:57

Rolig rubrik, jag vet men jag har ingen fantasi alls just nu. Mår inte särskilt bra psykist. Ja de är de bästa jag gjort genom att flytta hemifrån, bra för mej själv att få ta mer eget ansvar m.m Men! stort MEN! Jag saknar min mamma så otroligt mycket, jag vill flytta hem igen. Få ligga i soffan med huvudet i hennes knä medans hon kliar mej i håret och ger mej en bamsekram. Min mamma är mitt allt, jag skulle inte klara mej utan henne!

Igår va vi på roadtrip i gränna och jönköping. De va jag, mamma, syster, låtsaspappa och hans pappa.

De va super duper mysigt och de va längesen jag skrattade så mycket så tårarna kom. Min familj ä'r helt underbar!

Just nu sitter jag i lägenheten och bara glor. Ska fixa i ordning köket strax. Sen får la vi se vad som händer, mår så dåligt att jag t.om ställde in med bästavän ikväll... blöööö kom och rädda mej någon! Aja bilder från igår kommer nuuuuu!


       

Av Emma Hallin - 17 juli 2012 23:02

Har vart och hälsat på mamma idag och syster med såklart! Ja vad ska man säga, klart som fan att jag saknar dom! Jag är förfan uppväxt med dom, de är min familj. De är nu när jag väl flyttat hemifrån som jag verkligen känner vilken stark kärlek jag har för min familj. Jag älskar dom! 

Sitter här med en massa tankar i mitt huvud och mår egentligen inte alls bra..  Men jag får ju såna up and downs ibland, så hoppas bara detta är en liten svacka jag har i mitt liv just nu i ett par dagar för att sedan kunna må bra igen (:

Imorn ska jag till Marsstrand med min familj (: Gud så mysigt de ska bli! Få träffa min låtsas pappa med som jag inte gjort på evigheter känns de som! Min moster ringde idag med och frågade om jag ville ha lite saker av henne som jag kman komma ha användnig för i min andra lägenhet så får la dra dit och kolla. (:

Hepphepp, får ta mej i kragen och bli happy Emma igen! Inte sitta här och beklaga mej!

Ciao!

Av Emma Hallin - 8 juli 2012 16:01

Asså gud vad jag är lat.

Vaknade upp brevid bästa pojkvännen, käkade frukost och har suttit och kollat på desperate housewives hela dagen!

Älskling är på jobbet.

Så kom jag på nu att jag lovade ha maten klar till honom när han kommer hem.

Tänkte göra köttfärssås, men vet inte om jag ska ha makaroner eller spagetti än.

Men köttfärsen låg ju i frysen så de va ju bara att springa och ta ut den.

Hoppas den hinner tina tills jag ska laga mat.

Jag är konstant trött, de är sjukt jävla jobbigt.

Imorn ska jag till arbetsförmedlingen å se om jag kan få tillbaka hon jag hade en gång.

Även hjälpa Ida att skriva in sig å sådär eftersom hon inte heller ska gå ett år till på folkhögskolan (:

Nä nu får de bli ett avsnitt till!

PUUUSS!

 

Av Emma Hallin - 7 juli 2012 23:09

Idag har jag inte gjort ett skit..

Mitt humör skiftar fortfarande.

Det är grymt jävla jobbigt..

Dom har feting fest i huset mitt emot oxå,

blöööö!

högljudda som fan är dom och klockan är 23.11?

Hoppas någon ringer securitas!

HAHAH!

Evil laugh typ xD

Pojkis ligger och glor på någon riktigt dålig serie så jag får sitta här och skriva antar jag och typ tycka synd om mej själv xD

hahah!

bllööö döööda meeeej!

De är så sjukt jävla varmt och kvavt, de går ju inte att andas lixom?!

ÅSKA KOOOOM OCH GÖR MIN LUFT REN!

Sen kan sommaren jätte gärna komma så jag kan sola och bli brun någon jävla gång!

Ciao bitches!

Av Emma Hallin - 7 juli 2012 11:31

Yes då skriver jag igen med inte så stor mellanrum..

Bara någon dag  sådär ;)

Inte varje dag man vaknar upp med ett sånt här sms och går och ler hela dagen! <3

 

Min pojkvän är de bästa jag har! <3

Hade världens bästa torsdag, eller ah nästan.

Fick träffa min älskade och saknade Nathalie!

Hon ska ju bo här nu och då jävlar vilka roliga minnen vi ska skapa tsm!

Har känt henne sen jag va liten men dock så flyttade hon från borås och vi fick aldrig chansen att växa upp tsm.

Men en sommar åkte jag ner å firade midsommar med henne och de va något utav de bästa jag gjort.

Nu har hon äntligen kommit tillbaka till mej! <3

Alltid lika kul för övrigt å träffa såna vänner som man bara träffar på krogen och så ska man låtsas att man tycker om varann, på med fejkleéndet å se glad ut för å sedan få reda på att personen du just träffat snackade skit om dej precis innan ni träffades.

Hatar såna falska människor.

Okej, jag kanske inte tycker om alla jag träffar på krogen men dom har aldrig gjort mej något, och jag är inte den som snackar skit.

För oftast känner jag knappt personerna jag träffar på krogen, för jag träffar dom endast där och vad har jag då för anledning att snacka skit?

Förstår mej inte på vissa människor..

Jag har blivit fotad av Ida med.

Är sjukt nöjd med bilderna <3

 

 

Av Emma Hallin - 4 juli 2012 14:20

Japp nu va de ett tag sedan jag skrev här.

Tänkte uppdatera och säga att jag lever!

Även om jag trodde att jag va döende här ett tag, hahah!

För direkt efter urinvägsinfektionen så började jag blöda och de höll på så i ca 3 veckor.

Så jag har sprungit en del hos läkarna men dom vet inte vad de är för fel.

Så jag bestämde mej för att börja med järntabletter, de tyckte dock inte läkaren.

För hon ville först hitta felet på mej.

Men efter jag ätit järntabletter i 3 dagar, ja gissa vad som hände då?

Jag slutade att blöda!

Vi har ju haft besök här ifrån tyskland och  England.

Va lite pirrigt i början eftersom jag själv hatar att snacka engelska.

Men de gick faktiskt väldigt bra efter ett tag tycker jag :)

Sen så känner jag mej mer självsäker nu om jag ska snacka engelska än vad jag gjorde innan och jag har lärt mej mera engelska efter att dom vart här :)

Nä men de va tre roliga små prickar som va här tycker jag allt :)

Dock så regnade det hela tiden när dom va här så de vart la lte tråkigt.

Hela sommaren har typ för de mesta regnat bort.

Men just idag serru, just idag så är de fint väder :)

Ja jag och älskling har vart på Liseberg med :)

De va sjukt mysigt, bara han och jag! 

Asså, jag ska va ärlig, jag har aldrig vart lyckligare!

Jag är sjukt kär och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går! <3

Jag har dock såna sjukt jävla jobbiga humörsvängningar, det är sjukt jobbigt.

För en stunden är jag jätte glad sen kan jag helt plötsligt börja lipa åt asså verkligen ingenting.

De är jätte jobbigt, sen kan jag bli irriterad för minsta lilla och älskling fattar ingenting.

Inte jag heller för den delen men skönt att han iaf orkar med  mej   

 

Nu ska jag sluta babbla! 

Lägger la upp några bilder från dom senaste veckorna :)

PUUUUUUSSS!

 

 

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards