emmaahallin

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Hallin - 31 mars 2013 14:38

Nu var de ett tag sedan jag skrev och de har hänt en del sedan jag skrev sist, t.ex att de fortfarande går bra mellan mej och min sötnos! <3
Eller ah jag kan inte kalla han min ännu då vi inte ingått ett förhållande än. Vi vill vänta med de tills vi känner oss redo eftersom de är mycket som står på spel.
Jag är nämnligen gravid, är i vecka 16 nu. Så ja jag väntar mitt första barn och det känns helt underbart!
Dock så blev jag gravid innan jag och min Snygging började dejta så de är tyvärr inte hans.
Pappan till bebisen finns tyvärr inte med i bilden, inget jag vill gå in på men de är hans förlust. Nu är läget som de är men jag är så glad och lycklig att min Snygging ändå valde att stanna kvar hos mej när jag valde att behålla mitt barn.
Jag längtar så sjukt mycket efter h*n och de var inget svårt beslut att ta.
Visste redan från första stund att jag äntligen skulle få bli mamma. <3

Ja annars händer la inte så mycket, jag blev opererad för blindtarmen för några veckor sedan så nu är den borta.
Jag umgås med mina vänner så ofta det går och min sötnos med förstår, jag är så kääääär! :-*
Katten mår bra, hon har blivit så jobbig bara. Väcker mej på nätterna och skriker hela dagarna. Blöööö...

Tänkte att jag skulle bli som alla andra och börja skriva om min graviditet!
Så den kommer ni att få följa! :)

Sen jag blev gravid har jag gått upp 2,5 kg! De är inte mycket enligt mej så vem vet, jag kanske inte kommer gå upp så mycket under min graviditet!
Dom flesta tror att de gömmer sig en liten flicka där inne och att jag kommer gå ner alla kilon direkt efter förlossningen!
Ja de återstår att se!
Den 8:de maj ska jag på ultraljud, jag tänkte även då kolla upp vad de är som gömmer sig där inne :)
Så vi får hoppas bebis vill visa! :)
Hihi tycker detta är så roligt och spännande! :)

Over and out! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards