emmaahallin

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emma Hallin - 2 augusti 2013 12:46

Jag har aldrig varit så rädd som jag var i söndags, då pojken var påväg ut. Tur att jag åkte upp i tid så dom kunde stoppa honom. Tänk om dom inte hade hunnit stoppa honom då hade jag vart mamma nu åt en kille som blivit född alldeles för tidigt. Jag har fått order att vila till vecka 34 så 3 veckors vila sen får han komma om han vill då stoppar dom det inte längre. Men helst av allt vill jag ju att han stannar tiden ut så. Mammas lilla kille! Sluta skrämmas så ! <3
Hade det inte vart för underbara J så vet jag inte hur jag skulle klara det här. Han är ett otroligt stöd för mig. Jag har verkligen hittat mig min prins! <3 Jag är så otroligt lycklig med honom, ibland känns de som att jag lever i en dröm <3
Nu väntar jag på svar om jag får lägenhetenjag vill ha i frista men de känns som jag har turen att få den :) hhåller tummarna! :) hihi

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards