emmaahallin

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Emma Hallin - 18 november 2010 22:35

att de va fett längesen jag skrev här i bloggen.

Har egentligen haft all tid i världen att skriva men har helt enkelt glömt av de.

Jag har hoppat av skolan och är arbetssökande.

Fast jag söker inte så värst mycke jobb hahah.

Är fortfarande singel.

Har börjat tröttna lite på de men de är ändå ganska skönt för då kan man göra vad man vill utan att såra någon!

Idag har jag fikat hos min älskade kompis Jenny.

Hon är så sjukt gullig!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik.

Imorn fyller min kusin 12 år.

Så de blir väll kalas för honom på söndag tror jag.

Imorn ska jag va barnvakt åt 2 av mina yngsta kusiner.

De ska bli kul för jag älskar barn och dom är så lugna och så :) heheh

Jag saknar en person.

Tänker dock inte nämna hans namn.

Men han betyder sjukt mycket för mej.

De finns en till kille jag saknar som jag tycker om.

Kärleken är jobbig tycker jag.

Men serriöst!

Jag är trygg med en kille och känner honom och allting men vet inte om de är han jag vill ha ett förhållande med.

Sen finns de en jätte söt kille som är helt underbar men har vi 2 en framtid då?

Inte en jävla aining de är de som gör mej så förvirrad.

Fast jag är ju fan jämt förvirrad hahah..

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Så vi hörs väll.

Ska försöka uppdatera bloggen dagligen :)


// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards