emmaahallin

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Emma Hallin - 3 december 2010 22:04

Ligger i tiinas säng just nu och väntar på att hon ska komma hem.

Hon va tvungen att åka till campen en sväng.

Frågan är om jag inte hinner somna innan hon kommer hem.

Det är sjukligt vad trött jag är!

Nu har jag vart vaken i 34 timmar drygt.

Har inte sovit en enda blund ska jag säga er!


Idag kom min älskade Tommy på fika hemma hos mej!

Fan va längesen de va man träffade honom, har saknat min goa Tommy!

Sen åkte jag och tiina hem till henne och kollade film.

Först kommissiarie späck den va okej över driven bara.

Skrattade så jag höll på att dö men vet inte om de va för att filmen va rolig eller om de va för att jag va över trött hahah.

Sen kollade vi mer än halva filmen av the messenger.

Höll på att skita ner mej flertal ggr!

Sen gick vi ut och träffa en snubbe och sen va tiina tvungen att åka till campen...


Imorn ska bli en sån underbar dag!

Ska spendera den med min älskling!

Fy fan va mysigt vi ska ha de!

Lääängtaaaaaar !!!


Nä nu blir de att vända sig i sängen och soooooooova!

SKÖNT!


Natti natti!


Ciao// emmaa

Av Emma Hallin - 3 december 2010 11:56

Ja nu har jag suttit framför datan alldeles för länge!

Tiina undrar säkert vart jag tagit vägen fast hon har dock inte skickat sms :P hehe

Vet inte vad jag ska skriva hahah sitter och funderar skit länge innan en mening kommer upp.

hahahahah

Dricka kaffe + sminka sig + platta håret + packa väskan + klä på sig :)

Det är de som står på min "att göra lista" just nu.

Så fattar inte vfr jag sitter här och drygar :S

Just de måste upp till min morbror och lämna hans kamera med faaaaan!

Han bor på fel sida av stan xD

Aja skit samma jag uppdaterar senare :D


puss och kram skumbanan!


ciao// emmaa

Av Emma Hallin - 3 december 2010 08:42

Dagens låt måste bli min och Kims låt.

Eftersom vi har blivit tsm igen så måste jag lägga upp våran låt.

Jag älskar min underbara Kim! Y


Av Emma Hallin - 3 december 2010 08:19

Jag hörde rätt innan de va min syster som vaknade.

Så jag gick upp och satte på kaffe och tjöta lite med henne.

Slippa sitta ensam och ha mega tråkigt!

Nu har jag ont i magen och min syster har gått till skolan.

Men jag har tur för min älskade vän Frida va vaken så hon kommer upp till affären för att träffa mej.

  

Mega längesen jag träffade henne nu ju.


Jag tror dock att tiina har somnar för hon svarar inte på mina sms!

Dumma henne!

hahahhaha


Ciao// emmaa

Av Emma Hallin - 3 december 2010 06:54

Godmorgon alla pigga!

Nu är klockan 06.55

Jag brukar absolut inte vara uppe nu om jag inte dygnat med tiina vilket jag inte har gjort denna underbara natt.

Jag satte ju på bröderna karlsson.

En se värd film vill jag lova er!

Efter den så va jag pigg och glad..

Har inte sovit en blund på hela natten.

Menmen vad ska man göra?

Jag väntar på att min lillasyster ska gå upp så jag kan koka lite kaffe och tjöta med ngn..

Ganska tråkigt att sitta tyst hatar att va tyst!


Idag ska jag ha myskväll med finaste tiina!

Hahaha hon har oxå vart vaken hela natten så kul å se vem av oss som somnar först xD


OOOOJ?! 

Hörde jag min syster vakna nu?!

Hm... 

Måste upp och kolla!


Ciao//emmaa

Av Emma Hallin - 3 december 2010 02:38

Jag hatar detta.

Hela dagen har gått åt helvete känns de som.

De ända possitiva är att jag har fått tillbaka killen i mitt liv.

Han är underbar på alla sätt.

Hoppas verkligen att de håller.

Annars så har hela dagen varit som en stor katastrof.

Iaf om man frågar mina känslor och mitt humör.

Depp som fan och de känns som jag bara förstör och sviker...

Fan pallar inte detta..

Nu ska jag lägga mej och kolla på bröderna karlsson.

Hoppas den är bra...


Ciao// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards