emmaahallin

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Humörsvängningar

Av Emma Hallin - 29 april 2010 17:22

Som ni märker så har jag humörsvängningar. Hahah

Lite jobbigt att ena stunden va skit arg sen skit ledsen och sen skit glad..

Jag tycker de är jobbigt tror dom i min omgivning oxå tycker de..

Tyvärr blev de inlägget om min bakrund för intimt eller vad man säger så jag valde att låsa de inlägget ni som verkligen verkligen vill läsa de får kommentera inlägget och säga vem ni är och varför ni ska läsa inlägget.. Glöm inte skriva er email adress så jag kan svara er!


Jag tänkte skriva att jag älskar min pojkvän! Vi träffades första gången sommaren 08 men då hade jag redan pojkvän men jag flörtade med Kim ändå och han flörtade med mej.. Jag och min dåvarande pojkvän gjorde slut och jag och Kim träffades men jag va fortfarande kär i mitt ex så ajg gick tillbaka till honom dum som jag var, han hade vart jätte elak mot mej innan. Han slog mej aldrig eller så utan va tyken och så.. Menmen Sen dumpade mitt ex mej och jag tog kontakt med Kim igen för min hjärna sa S och mitt hjärta sa Kim.. ¨Så jag hade väldigt svårt att välja där ett tag men jag verkade ju välja rätt iaf (:

Så 31 augusti 2008 blev jag och Kim ett par.. Vi har väll haft våra svåra stunder oxå men vi har klarat oss igenom allt de där. Jag älskar Kim och även om vi skulle göra slut en dag så kommer de va han som står mej längst in i hjärtat för han har hjälpt mej och stöttat mej ifrån de där "kriminella" livet. Han fanns vid min sida när Malin gick bort. Jag har även hjälpt honom i hans svåra stunder och hjälpt honom ur de "kriminella" livet. Så han kommer alltid betyda mycket för mej. Jag kommer alltid älska min Kim ! Jag hoppas att de kommer vara vi 2 livet ut. Men sånt vet man ju inte men nu efter ca 2 år så känns de verkligen som att vi är gjorda för varann.. Jag är fortfarande lika kär i honom nu som när jag träffade honom första gången (:

De va ite av mina känslor jag har för min underbara pojkvän (:


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards