emmaahallin

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Emma Hallin - 18 mars 2011 10:09

Godmorgon. Vaknade drastiskt av en katt som höll på att riva huset en stressande syster som försovit sig och en arg mamma. Antagligen väckt lika drastiskt som mej. Haha så det va ju lögn i helvete att somna om igen. Har precis ätit frukost ligger nu i sängen och kollar på tv :) väntar på att klockan ska gå snabbare för idag ska jag fika med Johanna :) saknat henne sjukt mycket! <3 men ville bara säga godmorgon, skriver från mobilen nu så vi hörs sen :) Ciao // emmaa

Av Emma Hallin - 18 mars 2011 01:09

Känner att jag har humörsvängningar till tusen just nu! Vet inte vad fan de är med mej asså. Ena stunder är jag cp glad andra stunden är jag arg och glad och sen ledsen och ja så fortsätter de så. Likadant med att ena stunden är ajg skti pigg och andra stunden sover jag i flera timmar :S Asså helt skumt!

Jag undrar va fan de är som är fel, har även fått mega ont i mina höfter och nu började de i armarna med ..

Någon som vet vade de kan vara för fel på meeeej? Orkar inte detta eländiga humörsväningar! 

Just i denna stund är jag ledsen! Får la se vilket humör jag är på när jag lägger mej om en stund...


Ciao// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards