emmaahallin

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Emma Hallin - 10 augusti 2011 16:39

Jag har glömt att skriva att den 18 Juni va en völdigt jobbig dag för mej och min familj.

Det va en sorgen dag asså.

De va den dagen vi bestämde oss för att avliva våran familjemedlem Heawy.

De va riktigt svårt beslut att fatta men vi va tvugna.

Han hade blivit så sjuk så de gick inte att ha kvar honom.

Njura hade slutat fungera på honom, han åt ingenting han va inte med längre.

Han sprang bara och gömde sig och sov hela dagarna.

Det va otroligt hemskt att se honom så sjuk.

Så vi tyckte de va bäst att han for upp till himlen, där jag nu hoppas att han har det super bra.

Dock så har inte sorgen efter hans död kommit förens nu.

De har gått snart 2 månader, nu kommer sorgen för mej.

Det är sjukt tomt utan honom, han brukade alltid komma in till mej på nätterna å göra mej sällskap då jag hade sömnproblem.

När Malin hade gått bort så hade jag väldigt svårt att sova, då kom han in till mej la sig brevid och väntade tills jag somnade så slickade han mej på kinden sen gick han och la sig.

En väldigt speciell katt va han.

Jag saknar honom sjukt mycket!

Jag saknar hans sällskap på nätterna.

Han fanns alltid för mej, han kom jämt och trösta mej när jag va ledsen.

Nu har jag gjort en minnesvideo jag tänkte lägga upp här så ni får se hur underbar katt han faktiskt va!


Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards