emmaahallin

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Emma Hallin - 11 maj 2012 11:56

Japp som rubriken lyder så rullar mitt liv på som bara den! :)

Vaknade dock inte av väckarklockan imorse, så blev ingen skola för mej idag :/

Inte långt kvar nu innan vi slutar.

Satt å käkade frukost å drack kaffe framför californiacation.

Shit vilken bra serie!

Mitt liv är precis som de ska vara, dock lite synd att en av mina bästa vänner sakt upp kontakten med mej.

Vägrar snacka med mej.

Enligt mej så är de bara en liten skitgrej som skapade det.

Menmen, jag hoppas vi snart ska kunna lösa de.

Eftersom jag saknar henne.

De händer inte så jätte mycket annat i mitt liv faktiskt.

Tar dagarna som dom kommer men jag mår helt awsm!

Och det är tack vare en person!

iiii jag är så lycklig! :)

Idag händer la inte särskilt mycket, de regnar ju ute så jag funderar på att städa mitt rum.

De ser ut som f*n, så de får bli mitt projekt idag.

Sen mot kvällen kanske jag skulle träffa bästa Marlene :) hihi <3

Tänkte mest bara skriva och berätta att jag lever och att mitt liv är påväg att bli helt perfekt! :)

thihi

Ha de bäst alla läsare!

pöss!

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards