emmaahallin

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Emma Hallin - 8 juli 2012 16:01

Asså gud vad jag är lat.

Vaknade upp brevid bästa pojkvännen, käkade frukost och har suttit och kollat på desperate housewives hela dagen!

Älskling är på jobbet.

Så kom jag på nu att jag lovade ha maten klar till honom när han kommer hem.

Tänkte göra köttfärssås, men vet inte om jag ska ha makaroner eller spagetti än.

Men köttfärsen låg ju i frysen så de va ju bara att springa och ta ut den.

Hoppas den hinner tina tills jag ska laga mat.

Jag är konstant trött, de är sjukt jävla jobbigt.

Imorn ska jag till arbetsförmedlingen å se om jag kan få tillbaka hon jag hade en gång.

Även hjälpa Ida att skriva in sig å sådär eftersom hon inte heller ska gå ett år till på folkhögskolan (:

Nä nu får de bli ett avsnitt till!

PUUUSS!

 

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards