emmaahallin

Direktlänk till inlägg 26 september 2013

Lurad.

Av Emma Hallin - 26 september 2013 08:56

Det har hänt igen. Som vanligt står jag ensam och sviken.

De värsta är att jag är van att bli lurad på de som människor kallar kärlek.

Är de kärlek att lura någon annan i 9 månader för att man sedan ska få reda på att denne man trodde kände har haft flickvän hela jävla tiden?

Den personen man öppnade sig åt, berättade hela sitt liv till.

Litade på.

Såg en framtid med.

Sa att man älskade.

Den personen har haft mage att säga samma saker till mig men i själva värket haft en jävla flickvän.

Inte konstigt att vi aldrig gick till nästa level och blev ett riktigt par offentligt.

Så många gånger jag vart han på spåret men valt att lita på honom.

Jag skulle lysnat på mig själv i början av året.

Då jag sa till mig själv, lev livet ensam du behöver ingen kille vid din sida du klarar dig själv. Killar sviker en bara i slutändan.

Men nej då går jag på skiten igen.

Hur ska jag nu någonsin kunna lita på en kille igen?!

Varför stack du inte när du fick reda på att jag var gravid?

Varför var du inte ärlig dom gångerna jag frågade dig?

Hur kan man vilja göra såhär mot en annan människa?

Du lovade att vara med på förlossningen, du har funnits under hela jävla graviditeten men inte nu.

En vecka kvar till förlossning.

"Jag ska nog köpa en lägenhet"

Ja med henne ja, sen har du mage att komma till mig efter du vart på visning.

"Kryssning med mamma och pappa"

Bullshit! Du var på kryssning med henne.

"Min kusin har skaffat en katt, jag är fadder åt den"

Bullshit, de är din och hennes katt, de är du som står som ägare på försäkringen.

"Jag ska åka ut och sova hos mamma och pappa"

Ja jo vilken normal 26 åring åker och sover där varje helg?

Du har ju vart hos henne!

Idiot!

Jävla äckliga svin!

Alla pusselbitar faller på plats.

Jag fick inget hejdå, jag fick ingen ursäkt, jag fick inte ens en fucking förklaring.

De är som om jag aldrig någonsin har funnits.

Jag hoppas verkligen jag träffar på dig en dag så ska jag spotta dig rakt i ansiktet. Så mycket betyder du för mig.

Jag ska verkligen trycka ner dig psykiskt så du ligger på botten.

Jag kan oxå vara elak och den sidan har du aldrig någonsin sett hos mig men nu kommer du få göra de.

Du är inte värd ett skit i mina ögon.

Du säger att du är 26 år och man, hahahah dagens skämt.

Du beter dig som om du är 15 bast och precis fått börja doppa k*ken i brudar, så då tror du att man kan behandla tjejer hur som helst. Men nu har du lekt med fel brud.

Du är redan på botten men jag kan trycka ner dig ännu mer.

 
 
ida

ida

26 september 2013 09:20

Fy satan vilket svin!
Finns här om du vill prata<3

http://eldflickan.blogg.se

 
Ingen bild

Sara

26 september 2013 12:34

vem är denna kille? vad heter han? fattar inte hur man kan göra något sådant han gjort. hoppas bara det inte är pappan till barnet :/

Emma Hallin

3 april 2014 20:04

Tänker inte gå ut med namn, hänga ut någon är inte min grej. Huvudsaken är att han vet att de är han. Nej han är absolut inte pappa till min son :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards