emmaahallin

Direktlänk till inlägg 28 september 2013

Är de sant?

Av Emma Hallin - 28 september 2013 21:03

Sitter hemma med världens leénde på läpparna :)
Har spenderat kvällen med en person jag har saknat sönder i månader.
Sitter och undrar om allt är en dröm, om de verkligen är sant att jag kan få mitt liv tillbaka?
Som de verkar nu så kan jag få mitt liv tillbaka. Det känns så bra och jag är så glad!
Jag behöver inte dölja något längre, jag behöver inte känna mig som en hemlighet.
Jag vill bara ropa ut i världen hur glad jag är som slipper känna mig instängd och kontrollerad.
Ingen som kollar min telefon i smyg. Ingen som är "svartsjuk" och kontrollerar allt jag har.
Ingen som tar mig till en annan stad för att kunna hitta på något.
Ingen som bestämmer vem eller vilka jag ska snacka med.
Jag har saknat mitt liv och trodde aldrig jag skulle få tillbaka de.
Kanske, att jag hinner fixa allt innan klossen kommer. Kanske kan vi bygga upp våran relation som han förstörde.
Men vad är då oddsen att vi hamnar bakom "han" när kör hem? Vad fan är oddsen att vi kör om honom oxå? Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig.
Där sitter jag i samma bil som den personen jag absolut inte fått prata med å kör om puckot. Herregud.
Skönt och fått prata ut om allt iaf :)
Mitt liv blir alltid ljusare för jag går alltid ur något med ännu en erfarenhet rikare och ännu starkare än innan :)

Var på marknaden med syster oxå, hittade inget men var inne på H&M och köpte detta till min älskade prins :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards