emmaahallin

Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Emma Hallin - 24 juli 2015 20:51

Idag har jag och Benjamin myst super mycket. Var meningen att vi skulle träffat hans faster och kusin men de blev lite ändrade planer.

Så istället gick jag först och strosa en stund i knalleland tills Benjamin vaknade, eftersom han hade somnat i vagnen påväg ner.

När han vaknade började vi med att käka lunch på donken och ingen var lyckligare än Benjamin.

Eftersom han tappat bort sin "Olga" (gosedjurshund) så sprang vi runt och försökte hitta en ny, vilket vi även fann MEN den är inte lika bra som den förra så jag hoppas verkligen den gamla kommer fram snart.

Han blev lite gladare åtminstone, så blev lite plåster på såren. Sen gick vi och köpte ett par nya skor då han klagar på att dom andra är för små. Sen hittade jag även ett gulligt set med byxor och t-shirt på hm till honom som jag köpte med. Goa dagiskläder om inte annat.

Ja för han är bara hemma nästa vecka.med sen drar de igång igen. Känns sjukt men ändå skönt att återgå till alla rutiner. Dock har jag ju redan fått in rutinerna på Benjamin igen och de är jätte skönt.


Kommer hem och fikar sen ut till lekplatsen. Där tog jag dock inga kort men kul hade vi, som vanligt :)

Mamma är alltid bäst ;)

Sen när vi kom hem så åt vi kvällsmat och hade fredagsmys tills Benjamin gick och la sig.


En toppen dag helt enkelt! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards