emmaahallin

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Ingen som förstår

Av Emma Hallin - 28 december 2010 15:35

Det känns som att ingen förstår mej.

Jag och Kim har gjort slut jag behöver lite space behöver tänka på mej själv.

Men jag vill ju att de ska fungera mellan mej och honom, men alla säger att vi har haft vårat. Ja vi har haft mycket tsm vi har klarat oss igenom allt så vfr skulle vi inte kunna klara oss igenom detta med? Han är verkligen underbar om man lär känna honom på rätt sätt, jag älskar honom!

Men ååååh just nu hatar jag mitt liv de känns ju inte bättre av att de snart är ett nytt år. Jag vill bara försvinna under täcket.

Han är på semester men han ringer mej hela tiden de gör de bara ännu jobbigare för mej. Så känner jag just nu drf jag inte skrivit i bloggen på länge för att ni ska slippa sitta och läsa om min deprission.

Ha de bra så hoppas jag att jag kan skriva när de blir ett nytt år!

 
 
Ingen bild

Tommy

28 december 2010 16:26

Det är ju som så att ibland behöver man tid för sig själv för att kunna fungera, när man är mitt upp i saker o ting så hör man inte sig själv och det behöver man ju göra. Bara för att man är ifrån varandra ett tag behöver ju det inte betyda att man inte kan vara tillsammans igen. varje förhållande behöver bränsle för att fungera men man får inte glömma bort att fylla på sitt eget bränsle. Det handlar ju faktiskt om att växa och det kan man göra tillsammans men man behöver få växa själv oxå. Vad jag försöker säga är att det ena utesluter inte det andra. Älskar man varandra så finns det en chans att saker o ting löser sig, förtroende, tillit och respekt är viktigt i detta, till varandra och sig själv. Jag vet inte om du blir klokare av detta men glöm aldrig av att lyssna inåt dig själv. Hälsa Kim. :o)

Kramizar/Tommy

Emma Hallin

6 januari 2011 02:46

Hej Tommy, Tack för dina ord dom stämmer verkligen och jag vet inte heller om jag blir klockare av orden men jag hoppas allt löser sig, hoppas allt är bra med dej?! Kramizar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards