emmaahallin

Alla inlägg under december 2010

Av Emma Hallin - 3 december 2010 06:54

Godmorgon alla pigga!

Nu är klockan 06.55

Jag brukar absolut inte vara uppe nu om jag inte dygnat med tiina vilket jag inte har gjort denna underbara natt.

Jag satte ju på bröderna karlsson.

En se värd film vill jag lova er!

Efter den så va jag pigg och glad..

Har inte sovit en blund på hela natten.

Menmen vad ska man göra?

Jag väntar på att min lillasyster ska gå upp så jag kan koka lite kaffe och tjöta med ngn..

Ganska tråkigt att sitta tyst hatar att va tyst!


Idag ska jag ha myskväll med finaste tiina!

Hahaha hon har oxå vart vaken hela natten så kul å se vem av oss som somnar först xD


OOOOJ?! 

Hörde jag min syster vakna nu?!

Hm... 

Måste upp och kolla!


Ciao//emmaa

Av Emma Hallin - 3 december 2010 02:38

Jag hatar detta.

Hela dagen har gått åt helvete känns de som.

De ända possitiva är att jag har fått tillbaka killen i mitt liv.

Han är underbar på alla sätt.

Hoppas verkligen att de håller.

Annars så har hela dagen varit som en stor katastrof.

Iaf om man frågar mina känslor och mitt humör.

Depp som fan och de känns som jag bara förstör och sviker...

Fan pallar inte detta..

Nu ska jag lägga mej och kolla på bröderna karlsson.

Hoppas den är bra...


Ciao// emmaa

Av Emma Hallin - 2 december 2010 00:47

Nu är jag här igen, har inte haft så mycket tid att blogga.

Men nu ska jag försöka få upp bloggandet igen.

Hoppas de går bra haha.

Fast jag har ju inget intressant liv igentligen.


Men idag så har min mamma vart i ullared.

Hon kom hem med massa saker till mej.

Jag blev jäääätte glad!

Eftersom jag inte har någon egen inkomst så betydde det jätte mycket att min mamma köpte saker jag behövde.

Jag fick:

*En Hood tröja ( Everlast)

*Ett par mjukisbyxor.

*En BH.

*2 hårfärger, (bruna.)

*En choklad jul kalender.

*Vanliga strumpor.

*Mjukis strumpor.

*Trosor.

*Vantar + mössa.

Jag tror jag fick med allt.


Sen var jag och tiina på bandy match.

Bluff + gänget spelade.

Dom förlorade som vanligt men dom kämpade på bra som vanligt!

Dom är duktiga grabbar!


Sen åkte jag och tiina hem till mej och glodde på tusenbröder.

Vi är besatta av den serien!

Har ni inte sett den så kolla på den!

Den handlar om 3 helt vanliga killar som startar en målar firma.

De går bra men dom tjänar inte så mycket pengar som dom hade tänkt sig så får dom en idé.

Dom började råna banker.

Först 1 sen blev de några till.

Den ena blev psykiskt sjuk och sköt sig själv.

Sen åkte dom andra 2 fast.

Hamnade i fängelse och sen får man följa huvudkaraktären i fängelset och hans familj.

Svårt och förklara mer men den är skit bra och ni kommer fastna för den jag LOVAR!


Sen när tiina hade åkt hem så satt jag vid datan och sen ringde Kim.

Ja han RINGDE!

Han är hemma nu! :D

Så jag kastade på mej kläderna och sprang till bussen.

Har saknat han jätte mycket.

Känns skönt att ha honom hemma.

Jag älskar honom och hoppas att allt blir som vanligt snart mellan mej och honom.


Vad vill ni läsare att jag ska skriva om i min blogg mer än vad jag gör på dagarna?


Ciao // emmaa


Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards