emmaahallin

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Tankar är förvirrande!

Av Emma Hallin - 9 augusti 2011 15:21

Jag hatar tankar!

Iaf när de inte är så många possitiva tankar.

Jag är iaf glad för Johannas skull som har fått tbx sin stora kärlek! :)

All lycka till er två! :)

Men frågan är när får jag känna på samma lycka?

Har hittat en super mysig kille men så finns de ju alltid ett problemn när jag hittar ngn jag trivs med och denna gången är de att han bor inte här.

Han bor för långt bort! 

Tråkigt men sånt är ju livet.

Han åker hem nästa vecka så får spendera så mycket tid som möjligt med honom nu.

Sen undrar jag vfr jag har blivit en sån bitch?

Jag förstår inte de, jag har inte vart såhär bitchig innan som nu.

Sen har jag sabbat kontakten mellan mej å en annan person.

Inte konstigt att han inte vill ha med mej å göra så som jag har betett mej.

Kanske ska gå till en psykolog igen, känns fan bäst så.

Har ju sjukt mycket tankar, denna sommaren har faktiskt vart jävligt rolig!

Har hänt jävligt mycket och jag har träffat många nya människor som jag hoppas ha fortsatt kontakt med! :)

Blivit mycket starkare psykiskt och fått mycket bättre självförtroende!

SKÖÖÖÖNT"!


Snart börjar skolan.

De känns otroligt skönt att få något att göra på dagarna och få in rutiner igen.

De har ju jag inte haft på sjukt jävla länge!

Så tankar om skolan är bara possitivt, förutom att jag tänker väldigt mycket på att jag kommer ha väldigt svårt att sitta stilla och koncentrera mej.

Har ju inte gjort de på väldigt länge men jag hoppas de ordnar sig! :)


Nu har jag fått skriva av mej de känns skönt!


Ciao! // emmaa

 
 
anonym

anonym

9 augusti 2011 15:47

varför ger du dig ens i på att börja skolan igen? Alla vet att du kommer misssköta dig och hoppa av igen. Varför försöker du ens? För pengarnas skull? Finns så många andra som behöver din plats!

http://...

Emma Hallin

9 augusti 2011 16:31

Det är ju väldigt moget att du vågar stå för vem du är. Jag vet bäst själv vad som är bra för mej. Sköt dej själv istället så blir allt mycket bättre iställer för å försöka klanka ner på andra!

 
Ingen bild

Carlos

9 augusti 2011 15:53

det tar sin tid emma =). är bara vänta tills den rätta kommer till dig. du behöver inte gå till en psykolog på grund av du känner dig så där....ibland vissa människor blir bara såna, det finns upp och ner dagar :P. det ordnar sig ^^. fortsätt bara att vara positiv med =). lycka till i skolan också ^^

Emma Hallin

9 augusti 2011 16:32

Det är ju inte bara drf jag behöver gå till en psykolog Carlos. Har mycket annat i tankarna med sånt som jag inte vill skriva ut på bloggen. Men tack ! :)

 
IDA ϟ MUSIK & FOTO

IDA ϟ MUSIK & FOTO

9 augusti 2011 16:04

Hahah,jag längtar typ till skolan.. :$
Men vet du när vi börjar osv? Har tappat bort lappen.

http://eldflickan.blogg.se

Emma Hallin

9 augusti 2011 16:32

Ja den 29 augusti kan skicka sms till dej :)

 
Ingen bild

Carlos

9 augusti 2011 18:03

"varför ger du dig ens i på att börja skolan igen? Alla vet att du kommer misssköta dig och hoppa av igen. Varför försöker du ens? För pengarnas skull? Finns så många andra som behöver din plats"

vet att detta är inte med mig att göra, med detta var ju fan helt störd, hon får för fan göra som hon vill, detta är hennes egna beslut att göra va fan hon vill med sitt liv samt om hon känner sig trygg och säker att hon kan klara av skolan eller utbildningen, varför ska du skriva det? avundsjuk på grund av hennes positiva "jag"? tråkig nog att du inte vågar visa dig vem du är, bara bevisar att du är feg

Emma Hallin

9 augusti 2011 18:42

Tack för att du står upp för mej Carlos, de värmer!

 
Ingen bild

Alxah

9 augusti 2011 19:03

"Lycka till med Skolan Emma !!! "
Synd bara att de finns vissa som klankar ner på
dig ist för att "önska dig Lycka till " Men bry dig inte, du vet att du ÄR mycket bättre.. Puzz <3

Emma Hallin

9 augusti 2011 19:09

Jag vet mamma! Jag tar inte åt mej av avundjsuka människor som inte tror på sig själva, jag VET att jag är mycket bättre än dom! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards