emmaahallin

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Svar till anonyma kommentarer!

Av Emma Hallin - 11 augusti 2011 15:46

Jag blir så jävla irriterad men känner inte för å ta åt mej av anonyma äckliga negativa kommentarer! Men de är la de här ni vill, ni vill ha uppmärksamhet och ni får den här i min blogg! Till den första anonyma äckel kommentaren har jag bara en sak att säga det är MITT val att börja skolan igen, om jag hoppar av vilket jag INTE lär göra så är de la fan MITT problem inte DITT eller? Rätta mej om jag har fel ffs! 

Sen till er äckel som skriver att Heawy bara va en katt, ja ni har rätt men han va mycket mer än så, han av en familjemedlem vi hade haft honom i 13 år, om ni ska komma och försöka få mej att dåligt vilket ni verkar vilja så kommer de INTE gå! Jag blir bara fucking förbannad och så jävla trött på er. Fega jävla as!

Stå för vem ni är ist för å kommentera anonymt de är bara sjukt jävla fegt! 

Jag tror att ni anonyma står närmare mej än vad jag vet. 

Ni kan behålla eran jävla negativa fucking skit för er själva!

Nu har jag fått sagt mitt !

Nästa gång stå för fan för vem du är! 

PISSLUFFARE!


Ciao // emmaa

 
 
anonym

anonym

11 augusti 2011 16:24

anledningen till att jag skriver från "anonym" är för att jag inte bara skriver för mig själv utan för väldigt många andra som tycker och tänker precis som mig! det är ju inte direkt så att jag tänker sätta mig och skriva ner alla namn på dem som tycker precis som jag.
anledningen till att jag skrev det med skolan var för att du har fått så många chanser men aldrig tagit vara på dem! tänk på alla andra som kan få dina chanser istället! för du förstör inte bara för dig själv utan för väldigt många andra!
Heawy var bara en katt! inte en människa! gör inte så stor sak av det!

http://...

Emma Hallin

11 augusti 2011 16:29

Du kanske ska ta å stå för vafan de är du säger ist och inte tänka på "alla andra" visa lite mognad ffs! Dom andra får ju för fan ta å prata för sig själva! Blir bara irriterad! Men jag vet ju att du antagligen står mej närmare än vad jag tror.. Ja jag har haft ,ånga chanser men de kanske inte har vart min grej att plugga? Asså bry dej mindre om mej och sköt dej själv mer livet skulle bli så mycket enklare! Ja Heawy va en katt ingen fucking människa men de är fortfarande mitt fucking val hur jävla stort jag vill göra de! Vafan vet du om jag mår dåligt över de eller inte? stick å brinn för helvete ! Stå för vem du är chicken!

 
Ingen bild

Ajkl

11 augusti 2011 18:22

Hahaha.. Skriver för alla andra.. Va de dummaste jag hört.. :D Stå för vad du säger ist.. Du är ju PINSAM !!! Inte så svårt att kolla upp ip adressen & få reda på vem du/ ni är, hoppas du/ ni kan stå för de öga för öga oxå.. :D. Emma du kanske ska rensa lite ibland din vänkrets !!

 
Ingen bild

Kartellen

12 augusti 2011 13:44

PISSLUFFARE !! ??????????

vem är pissluffare här egentligen?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards