emmaahallin

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

yeeeeah (:

Av Emma Hallin - 31 juli 2012 22:44

 



Jag brukar få komplimanger för: mina ögon och min kropp :)
Jag tycker det är obehagligt att prata i telefon och prata allvar/känslor.
Jag har samlat på jadu, bra fråga typ skräp som jag inte behöver i guess ^^
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är hmm.. de mesta i hårdrocksväg :P
Jag har en förmåga att vara för snäll och ställa upp för fel människor.
Jag ångrar att jag inte pluggade tillräckligt på högstadiet så jag hade kunnat få ta studenten.
Jag glömmer aldrig när när jag hade rött hår och min dåvarande pojkvän grönt å folk tyckte vi såg ut som gående stoppljus ^^
Jag tror på att mitt liv kommer bli bättre..
På offentliga toaletter brukar jag torkar jag toalettringen dock hatar jag offentliga toaletter så använder dom endast om jag skulle va extrem nödig...
I min jackficka har jag alltid mina nycklar, telefon och busskort om jag inte har väska med.
Någon/några brukar kalla mig för mitt namn? eller typ släktingar som kallar mej emmis, emmsan m.m
Det här året kommer jag lära mej stå helt på egna ben (förhoppningsvis)
Jag hoppas att jag en dag hittar ett bra jobb och ordnar upp hela mitt liv och skaffar mej en familj (:
Jag stör mig på människor som aldirg hör av sig.
Något av det sötaste jag vet är bebizar hundvalpar (:
I telefonen svarar jag "aaaaah hallå?!" eller "aaaah de är Emma?!"
En låt som gör mig glad är Whistle med Flo-Rida
En låt som kan få mig att gråta är Hallelujah...
Om jag är ensam hemma brukar jag bli paranoid och tro att något spöke iaktar mej så brukar för de mesta sitta livrädd under täcket..
På McDonalds beställer jag oftast Chicken nuggets eller Mc chicken.
Jag tycker jag är ganska duktig på att sova bort mitt liv :P
Ibland undrar jag varför jag alltid är så grymt snäll..
Jag fick en "aha-upplevelse" när jag nyss fick reda på hur telefonautomater alltid ringer mitt i gatan på filmer, liksom hallå varför ringer inte våra här i sverige? 
Jag tycker inte om min längd, min näsa och mina bröst..
Det dyraste jag har köpt är min iphone!
Ett köp jag ångrar är inte en jävla aning faktiskt :P
Jag tycker om människor som är snälla och ärliga och som står upp när de verkligen gäller.
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag ta upp den å lägga den i fickan?
Jag ser upp till människor som är längre än mej?
Jag saknar Heawy, Malin och min tonårstid!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards