emmaahallin

Alla inlägg den 12 november 2014

Av Emma Hallin - 12 november 2014 12:25

Som ni märker så uppdaterar jag inte här så mycket längre.
Jag är ändå tacksam och glad att mina läsare inte sviker mig.
Men tyvärr måste jag ändå meddela att jag inte kommer att vara aktiv här. Har även börjar bli mindre aktiv på både Facebook och instagram då de händer för mycket i både mitt och Benjamins liv just nu.
Saker som jag inte kan skriva här eller ta med någon då de måste ordna upp sig först.
Därför har jag slutat vara så aktiv på sociala medier. För de som händer måste lösas först.
Vill och behöver egentligen skriva av mig om de men de får bli på ett papper.
Men tills vi hörs igen så hoppas jag att ni läsare har de bra Sålänge.

Så ska jag å Benji dra oss undan rampljuset och bara fokusera på oss två.

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards