emmaahallin

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Emma Hallin - 23 november 2014 19:10


Hon är helt ovetande om att hon ska bli mamma 3 år senare.
Hon är helt ovetande att hennes liv ska förändras.
Helt ovetande om att hela hennes liv helt plötsligt ska kretsa runt ett barn och inte henne själv.
Inte vilket barn som helst utan hennes älskade son.
Helt ovetande att hon skulle bli sviken och lämnad av dem hon mest litade på.
Helt ovetande om att hon helt ensam skulle bli med sitt älskade barn.
Att hon 3 år senare skulle sitta och sakna han som alltid fanns där när livet var svårt.
"Hon" är inte vem som helst.
Hon som leker på spåret helt oberörd av vad som ska hända i livet är jag.

Att kolla tillbaka på sig själv hur man var är rätt känsligt, ännu känsligare att tänka tillbaka på hur oberörd man var.
Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle sitta ensam med mitt barn. Att jag skulle vara så stark att klara de helt ensam.
Att Benjamin även föddes med peva har gjort mig mycket starkare.

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards