emmaahallin

Alla inlägg den 26 mars 2016

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle jag bära runt henne som en bebis. Hon kunde åka med till min mamma som redan hade 4 katter men dem brydde sig inte nämnvärt att hon kom och hälsade på då och då.
Mina sista veckor i graviditeten så bodde Sessan hos mamma.
Jag kunde ta med henne hem till min dåvarande pojkvän. Sen åka hem med henne. Ja ni förstår, de bästa hon visste va när jag tog fram kattburen för då visste hon att vi skulle åka iväg.


Idag står de tvätt och städ på listan, japp på självaste påskafton! Benjamin åker ju till sin farmor idag och ska ha en super mysig påskafton, blir nästan lite avis på honom ;)

Jag är bortbjuden ikväll på påskmiddag hos min moster. Ska bli riktigt trevligt att komma iväg och få umgås som Emma för en gångs skull inte bara som mamma! Nu va de ett tag sedan jag var barnledig så de känns lite nervöst tillochmed. Eller nervöst kanske är fel ord, konstigt att lämna bort Benjamin och vara ensam.


Vad ska ni göra idag? Är ni bortbjudna eller ska ni fira påsk hemma? Hur brukar ni fira påsk? :)

Nu ska jag dricka upp sista kaffet och sen packa alla Benjamins grejer han ska ha med till sin farmor. Uppdaterar senare! :)

Glad påsk! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards