emmaahallin

Alla inlägg den 29 mars 2016

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20 när man får gå till systemet.

Tyvärr glömde jag ta kort från kalaset igår så bilder blir de inte tyvärr. Men vi fika, pratade och hade allmänt trevligt! Riktigt lyckat kalas/födelsedag! :)

Just nu är Benjamin på dagis, jag tog bort mig från jobb då jag kände att han behövde mjukstart efter att han varit hemma så länge samt att de är lite små problem runt om oss just nu som jag ej går in närmare på men som jag märker på Benjamin att han mår dåligt av.
För när han mår dåligt så börjar han riva och bita mig så nu har jag stora rivmärken över bröstet.

Så har en fråga till er alla med barn hur ni hanterar de och får dem att sluta? För de gör så förbannat ont! Visade Benjamin mina märken efter att han rivit mig och då fick han dåligt samvete och hoppa upp i famnen på mig och gav mig en kram och sa förlåt. Men jag vet ju att han kommer fortsätta då han inte kan kontrollera sina känslor.

Så idag känns de som en riktig deppardag även om jag inte vill tro att saker tynger ner mig längre så gör det faktiskt de.

Så idag tänker jag ta en day off. Svarar jag inte på telefonen så vet ni varför. Jag orkar lixom inte idag.

Hoppas ni andra får en underbar dag!

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards