emmaahallin

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Emma Hallin - 20 maj 2011 11:58

Godmorgon eller ska jag säga god förmiddag? hahah nä nu är jag vaken iaf :) Har sovit heeeelt underbart inatt tills en jävla dåre ringde och väckte mej klockan 5 ! Men jags tängde av ljudet och fortsatte soooova! :) Idag ska jag hem till Emilia och dricka kaffe och äta jordgubbar. :) Det ska bli suuuper mysigt! Längesen vi träffades nu :) Sen ikväll ska jag festa, vart vet jag inte än men de blir en senare fråga hehe :P 


¨Tror och hoppas att allt är uträtt med personen som jag skrev om igår, det känns som de iaf. Vi va båda lika korkade och ljög för varann så vi får skylla oss själva att vi inte snackade sanning från första början :P Menmen så det kan gå :) Nu vet vi hur allt ligger till och det va bra att de kom fram! :) Vi kan ju vara vänner eller ah det är vi ju redan och jag hoppas de i framtiden med för personen är snääll och rolig :) 


Nej nu kan jag inte stta här å tjöta, nu måste jag fixa mej och dra till Emilia ocH thea-buus :) hehe


Ciao! // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards