emmaahallin

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Emma Hallin - 25 maj 2011 16:30

Idag fick jag in mina pengar så jag passade på som jag skrev igår köpa smink! Hittade även lite sommarkläder :) Alltid bra med en ny sommargarderob tycker jag ! :) Jag och Johanna sprang mellan gina och hm som två galningar hahahha Vi måste ha sett på tok för roliga ut asså, sen stod vi i varsitt provrum å tjätade som in i helvete med varann å dom utanför bara glodde å tänkte va é de för idioter ^^ hahah jo de ska jag berätta dom 2 idioterna heter emmaa och johäännnaaa ;) Sen köpte jag mej mitt fritidskort med så nu behöver jag inte oroa mej för busskort på heeela sommaren! :) Så jävla skönt! :) hihi Tänkte lägga upp bilder på mina nya kläder! :)

       

Det blev lite fail eftersom jag inte roterat dom men de får ni stå ut med!

Nu ska jag äta jag är sviiiin hungriiiig!


Ciao// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards