emmaahallin

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Emma Hallin - 23 maj 2011 19:50

Kan inte sluta lyssna på denna låten som går väldigt högt och mycket i mina högtalare just nu ! :)


Av Emma Hallin - 23 maj 2011 18:22

Du ska veta att du finns i mitt hjärta och det gör så ont att du inte finns ibland oss längre. du finns i mina tankar dag som natt men vissa dagar gör ondare än andra. Det är så grymt jobbigt! Men du är den vackraste ängeln där uppe!  Jag vet med säkerhet att du har det bra nu och att du är på en plats där ingen kan göra dej illa. Tids nog kommer vi få träffa dej de vet jag men tiden går så otroligt segt! Du togs ifrån oss allt för tidigt. Jag vill träffa dej nu, NU! Få en varm och härlig kram av dej och få se ditt leénde som lyste upp hela dagen. Du va så speciell eller du ÄR speciell! Jag saknar dej hjärtat!

                                                                       

                                                                               


   

                                                                          


   

                                                      Jag älskar dej gumman   

Av Emma Hallin - 23 maj 2011 16:07

Idag är jag på toppen humör ! Det är inte varje dag som jag är de kan jag lova! hihi Dagen började med att jag va snäll mot min mamma och gav katterna mat, gjorde kaffe och smörgås åt henne med. Hon blev glad då blev jag glad för då kände jag att jag gjort en bra gärning! :) Sen åkte jag ner till stan och mötte upp min älskade Johanna så gick vi och solade deeet va sköööönt! Sen åkte vi hem och tog en kaffe, nu väntar jag på att maten ska bli klar för Johanna är hemma hos sig nu så ska jag upp till henne och visa en klänning för hennes mamma som jag tycker Johanna ska ha när hon tar studenten :) Vi har även kollat på partykryssningar, vi funderar på att dra på en :) Sen har jag kollat över min ekonomi för att kunna hitta på ngt med en viss person vars namn jag ej nämner häääääär :) Så ja vi ska nog kunna åka iväg och hitta på de vi hade tänkt :) Ska bli spännande och mysigt. Får se de som en dejt xD hehe Ville bara komma in och berätta detta. Jag och Johanna kollade på olika saker vi kan göra i sommar antingen blir de Gotland, partykryssning eller åka till stugan! :) Vi får se lite vad ekonomin tillåter till men ngt ska vi se till å hitta på iaf. Vi får som sagt slå våra kloka huvuden ihop xD hehe Vi brukar bli smartare då :) Nä fan va jag babblar på här om ingenting typ.

Nu ska jag käääääkaa potatisgratäng och köööött! :) 

Puss på eeeeer!


Ciao! // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards