emmaahallin

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Emma Hallin - 5 februari 2012 14:25

Usch å fy å skäms på mej, har blivit riktigt usel på att uppdatera här.

Har dock bestämt mej för å ta några vita helger hedanefter.

Kvällarna brukar börja bra men sluta åt helvete.

Så no more alcohol for me! :)

Börjar må bättre nu med, inte allt för mycket tankar.

Jag försöker att inte tänka så mycket iaf :)

haha!

Bild från i helgen, jag å johanna




En liten text får avsluta detta inlägget.

Känner en fallande tår på min egen kind
och ja pallar inte synen av min spegel bild
för de enda ja ser är en rasad ruin
de som en gång stod här (skapade vi)
men de är över nu o de är outhärdligt
varje dröm som ja drömde den togs ur världen
du tog vårat pussel o slet isär det 
kasta det i elden o rev ner världen
de enda som du lämnade var krossad glas
mitt hjärta i bitar o varje kloss stals
ledsen för dem gånger som ja sårade dig så pass att
du bara ville slå mig så handflatan hade (fastnat)
jag är inte världens bästa men vem är fel fri
mitt hjärta dör av stressen när det inte är vi
ja skulle offra allt för att få ha dig bredvid
men allting har sitt slut o vår tid är förbi... 

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards