emmaahallin

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Emma Hallin - 6 februari 2012 22:00

Fixade en ny header nu när jag ändå inte hade något att göra, va såååå trött på den andra.

Dock är de ingen jag kommer ha länge.

Men kände för å göra om lite i bloggen.

Ska göra en bättre header en annan dag då jag har tid och ork att redigera bilder m.m

Men som jag lovade i förra inlägget skulle jag slänga upp en låt eller 3 ;)

Who knoooows?!

Här kommer iaf några låtar som går på högvarv i mina högtalare! :)



Nu fick ni 5 låtar, så hoppas ni klarar er en stund på de iaf ;)

Och fråga mej inte vad som har hänt med mej, men har ALDRIG gillat sån här musik innan.

De bara kom helt random jag bah kände hur jag älskade dessa låtar!

Puss på er! // en lycklig emmaa!

Av Emma Hallin - 6 februari 2012 19:54

Tänkte skriva lite lite livs och kärleks citat.

Eller bara citat som stämmer in på livet.

De finns iaf många jag känner igen mej i.


"När du tar ett beslut om vem du ska släppa in i ditt liv, vem du bör lita på, vem du bör klippa banden med och vem du vill komma närmre..
när du tar det beslutet, tänk inte med ditt hjärta, tänk på ditt hjärta."


"Att förlåta någon som har sårat dig, är som att säga till den såra mig igen."


"Holding her hand in public is just another way of saying you're proud to have her"


"Ibland förlåter man folk för att ha kvar dem i sitt liv"


"Att vara singel betyder inte att du är svag, 
det betyder att du är stark nog att vänta på vad du förtjänar"


Det va några stycken som jag tycker är bra :)

Just nu sitter jag å gör ingenting typ mer än å lyssnar på musik.

Borde dock plugga till provet vi har imorn men vem orkar? xD

Jo jag tänkte lägga upp en låt men de gör jag i nästa inlägg för den ska ligga i min "dagens låt mapp"

hahah!

Jo jag gjorde faktiskt något på min foto lektion idag wooohooohoo! :D

Jag fixade en bild på Nova, gjorde bakrunden svart/vit och gjorde henne i färg för att hon skulle komma i fokus lixom :)

Slänger upp före och efter bild hääär! :D


 



Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards