emmaahallin

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Emma Hallin - 1 augusti 2012 13:00

Vart har sommaren varit? 

Vi är lixom redan i augusti?

De har ju lixom inte vart någon sol alls, hela den här sommaren har ju bara regnat bort. Kul och vad har jag gjort?

Hmm.. Inte ett jävla skit för jag hatar att gå ut i regn! Om jag inte är på cp-humör då förstås å vill springa ut i regnet för å sedan komma in men de har lixom inte vart varmt ute och samtidigt regnat som de va förra året.

Snart börjar skolorna men ja, jag tackade ju nej till min plats. Vill inte gå om ettan lixom. Men vad ska jag nu göra, kommer ju bli sjukt rastlös eller ah de är jag redan..

Hoppas på jobb!

Flyttar ut ur lägenheten om 4 veckor ungefär, kul eller inte..

Vet inte vart jag ska ta vägen om 4 veckor, har inget hem, blir bostadlös.

De är hemskt och säga så men tyvärr är de sant..

Just nu sitter jag och kollar på två nördar som sitter och spelar..

Känner att jag vill hitta på något extremt kul idag men har jag några vänner?

Hmm.. Ja men inte särskilt många, varför är de så att många vänner lämnar en när man skaffar pojkvän?

Jag är inte typen som alltid dissar mina vänner för pojkvännen. Så de måste ju va kompisen som inte tycker om min pojkvän eller något?

Jaja, man märker ju iaf vilka som är ens riktiga vänner när kommer till att man skaffar ett förhållande (:

Jag är iaf sjukt lycklig i mitt förhållande sådeså!

Just de inatt hade jag och min kära pojkvän sjukt tråkigt så han frågade om han fick klä ut mej till en skolfröken?!

Ja jo visst får du de, så tänkte lägga ut kort på de ;)

Så ni får skratta lite (:

 

 

 

Kan ju inte säga annat än att min mage är grymt sexig iaf! ;) thiih

CIAO! // emmaa 

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards