emmaahallin

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Emma Hallin - 9 september 2012 19:07

Japp sitter här och tänker.

Lätt hänt att man gör de.

Mina vänner frågar varför jag ens va tsm med dej.

Jag vet inte vad jag ska svara, för dom känner inte den killen jag lärde känna.

Du var svår att lära känna men jag vet hur du funkar även om du inte tror de.

Men jag vet med mej att jag är så mycket starkare utan dej.

Känner mig så ensam, så liten och svag
Kan inte nå dig när jag vill, behöver dig i min vardag
En sak jag undrar - Varför kunde du inte stannat kvar?
Drömmer mig bort, jag saknar dig och allt vi hade.

Du var den bästa, du var den enda
Du var så trygg och nåt sånt här fick inte hända
Jag trodde att du hade samma känslor för mig
Men nu vet jag, att jag är starkare utan dig.

Jag litade på dig men du gav mig bara svek
Allt jag nånsin ville ha, var din kärlek
Jag öppnade mitt hjärta å lät dig komma nära
Mitt misstag...

Ångrar att jag kämpade, ångrar allt jag gav
För i slutet av sagan blev de jag som stod ensam kvar
Vill inte minnas dig men kan inte glömma helt
För i mitt hjärta finns du kvar i all evighet...

 

 

 

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards