emmaahallin

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Emma Hallin - 22 september 2012 20:42

Att höra om henne, ja de gör så jävla ont. Jag trodde inte ens du kunde göra något sånt. Efter alla dessa dagar som vi delade tillsammans, så högg du mej i hjärtat och gav de snabbt till någon annan. Kan inte klandra mej själv för jag är kär och det är faktiskt bara ditt fel att det nu blivit såhär. Alla känslor som jag bär, är dom falska eller äkta? Trodde att jag äntligen funnit mej den rätta. Jag saknar dej som fan, kan du inte förstå? Fattar du inte hur dåligt du får mej att må?
Tänker ofta tillbaks på stunderna på oss men som alla andra säger så är det ju förstås. Att människor som du, dom kan inte ändra på sig. Jag borde ha insett de, och jag borde ha sagt nej. För mitt livs största misstag var att lita en gång till. Men de är oftast så att hjärtat går dit hjärtat vill..
Allt som jag vill är att ha dej intill, saknar dej så kan du inte förstå?
Någonting saknas, någotkänns fel. Inom mej så saknas de en del...

 

 


Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards